مدیران خودروعصر اعتبار

عبدالهی:

۱۱ نقطه شهر تهران آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

عصر ساختمان- معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: در ۱۱ نقطه ورودی شهر تهران ایستگاه های استقبال از مسافران نوروزی و راهنمایی آن‌ها برپا می‌شود.

۱۱ نقطه شهر تهران آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجتبی عبدالهی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در نشست خبری اعلام برنامه‌های نوروزی این معاونت که امروز (یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به امکان افزایش اسکان مسافران در نوروز 96 نسبت به سال گذشته اظهار داشت: امسال به منظور رفاه حال بیشتر مسافران نوروزی چادرها و مکان هایی به صورت رایگان تعبیه شده و در حال آماده باش هستیم تا در صورت لزوم آن‌ها را افزایش دهیم.

    وی در خصوص تورهای تهران گردی و جهانگردی در ایام نوروز ادامه داد: تورهای مختلف طبیعت گردی، موزه گردی، بازدید از بوستان ها و مناطق مختلف در سطح پایتخت انجام می شود.

    عبداللهی تصریح کرد: تشکیل ستادی در معاونت اجتماعی به منظور تدوین برنامه ها، اطلاع رسانی و نظارت بر عملکردها انجام می‌شود. همچنین ستاد گردشگری شهرداری تهران قرار است در 11 نقطه ورودی پایتخت از جمله جاده تهران – قم، کرج – تهران و مشهد- تهران، فرودگاه ها و پایانه ها سازه هایی را به منظور اطلاع رسانی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و تورهای گردشگری برپا کند تا ضمن استقبال از مسافران نوروزی، بسته‌هایی شامل نقشه نقاط گردشگری، مسیرها، تورهای گردشگری و کارت استفاده از حمل ونقل رایگان توزیع شود.

    معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: با استفاده از کارت حمل و نقل علاوه بر استفاده از حمل و نقل عمومی به صورت رایگان، طی قرارداری که با مسئولان به امضا رسیده، امکان بازدید رایگان یا نیم بها از 250 نقطه گردشگری شهر تهران فراهم شده است.

    وی با بیان اینکه تاکنون 100 هزار بسته گردشگری به منظور توزیع در ایستگاه های گردشگری تدارک دیده شده است، اضافه کرد: اقدامات ما در حوزه گردشگری به صورت رسمی از 27 اسفند آغاز می‌شود و تا 13 فروردین ماه سال 96 ادامه دارد و شهروندان می توانند از طریق سامانه 137 و یا مراجعه به سایت visit.tehran.ir تقاضای خود را برای استفاده از خدمات گردشگری اعلام کنند.

    در حال تکمیل...

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار