مدیران خودروعصر اعتبار

کمیته رسیدگی بر تخلفات ساختمانی در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شود

عصر ساختمان-استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل کمیته نظارت و رسیدگی بر تخلفات ساختمانی در این استان خبر داد.

کمیته رسیدگی بر تخلفات ساختمانی در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تاسف از اینکه در استان برخی از کسانی که متولی امور هستند خود نیز مدعی هستند اظهار داشت: این مسئله به نوعی فرافکنی است.

    استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه یکی از مسئولان در رسانه ملی شهر یاسوج را در زمینه ساخت و ساز به عنوان متخلف‌ترین شهر کشور معرفی کرده است، عنوان کرد: ارائه آمار 97 درصدی ساخت و ساز غیرمجاز در شهر یاسوج باید برمبنای روش درست علمی و با یک مقایسه کشوری انجام شد نه همینطور به صورت کیلویی اعداد را بیان کرد.

    وی تصریح کرد: اگر مسئولی براساس مستندات مصاحبه کند کار درستی انجام داده ولی بدون وجود مستند تنها آبروی مردم شهر و نظام مهندسی زیر سوال می‌رود.

    خادمی تاکید کرد: اگر ثابت شود که 97 درصد ساخت و سازها در شهر یاسوج غیرمجاز است باید سازمان نظام مهندسی را تعطیل کرد چون عملا با این اوصاف کار مثبتی انجام نمی‌دهد.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از مدیرکل راه و شهرسازی استان، گفت: سه ماه گذشته و هنوز مستنداتی که قرار بود راه و شهرساز به حوزه استانداری تحویل دهد، ارائه نشده است.

    خادمی خواستار تشکیل کمیته نظارت بر ساخت  و سازهای استان متشکل از نماینده شهرداری‌ها، سازمان مدیریت، دفتر فنی استانداری و دادگستری شد و افزود: در این کمیته به صورت تخصصی باتوجه به اهمیت این موضوع پرداخته می‌شود.

    وی تاکید کرد: باید نقشه ساختمان متناسب با طرح اجرا شود شهرداری با نظارت بیشتر در همان ابتدای کار در صورت مشاهده تخلف از ادامه روند کار جلوگیری کند و استثنا موردی که از همه موازین تخلف کرده را به ماده 100 ارجاع دهند.

    استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اگر جلوی تراکم و سطح اشتغال گرفته شود به طور قطع با چند برخورد و کنترل از ایجاد تخلف جلوگیری می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو