مدیران خودروعصر اعتبار

۴۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در ماهشهر بهره برداری شد

عصر ساختمان- ۴۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور مدیرکل کمیته امداد خوزستان در شهرستان بندر ماهشهر به بهره برداری رسید.

۴۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در ماهشهر بهره برداری شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد خوزستان عصر سه شنبه در آیین بهره برداری از پروژه ‌های کمیته امداد بندر ماهشهر در جمع خبرنگاران شهرستان گفت:به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری فرمانداری ماهشهر و مجموعه صنایع پتروشیمی منطقه چند پروژه مورد بهره برداری قرار گرفت.
    وی افزود:بخشی از پروژه های امروز در راستای توسعه اشتغال و کسب و کارهای کوچک برای تحقق اقتصاد مقاومتی است که 10 واحد تجاری با اعتبار هزینه شده چهار میلیارد ریال با همکاری فرمانداری و کمیته امداد شهرستان و مشارکت مددجویان در زمان کوتاه احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.
    موصلی گفت: کمیته امداد با هدف ساماندهی و بهبود وضعیت مناطق حاشیه ای و سکونتگاه های غیر رسمی نسبت به احداث 56 واحد مسکن مهر ویژه مددجویان کمیته امداد متناسب منطقه اقدام کرده است.
    مدیرکل کمیته امداد خوزستان ادامه داد: از این تعداد امروز 40 واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد ریال با همکاری فرمانداری و مجموعه صنایع پتروشیمی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.
    شهر بندر ماهشهر از دو قسمت ماهشهر قدیم و ناحیه صنعتی تشکیل شده‌است و این شهر از قطب های بزرگ اقتصادی کشور به شمار می‌رود.
    از یک طرف منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و از طرف دیگر اداره بنادر و کشتیرانی جایگاه ویژه‌ای را به این شهر اختصاص داده‌است.
    شهرک بعثت نیز از شهرک‌های بزرگ ماهشهر به شمار می‌رود که ساکنان آن اکثراً از خانواده‌های کارمندان شرکتهای پتروشیمی به شمار می‌آیند.
    از دیگر شهرکها و روستاهای آن می‌توان به شهرک طالقانی و جراحی نام برد.
    شههرستان بندر ماهشهر پس از کلانشهر اهواز بیشترین مناطق مسکونی غیر رسمی را دارد.
    بیش از 35 درصد مناطق که در طرح بازآفرینی شهری عنوان شده در شهرستان بندر ماهشهر قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار