مدیران خودروعصر اعتبار

معاون سامان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

شروع راهداری نوروزی با اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی

عصر ساختمان- معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه ۱۲ هزار راهدار و ۱۵۰۰ اکیپ راهداری در عملیات راهداری نوروزی فعال هستند، گفت: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای ارتقای ایمنی جاده ها در استانه نوروز به استان ها اختصاص داده ایم.

شروع راهداری نوروزی با اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، عبدالهاشم حسن‌نیا  با بیان اینکه راهداری نوروزی از 25 اسفند ماه شروع و تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد، اظهار داشت: از یک ماه گذشته عملیات بهسازی و مرمت جاده های درون شهری برای نقاطی که مورد آسیب بارش های برف و باران ماه های اخیر قرار گرفته بودند، آغاز شد.

    وی با بیان اینکه بیشترین اقدامات راهداری در مسیرهای پرتردد مانند مسیر استان های شمالی، جاده تهران- مشهد، تهران- اصفهان، تهران- شیراز انجام می شود، گفت: اقدامات افزایش ایمنی جاده ها برای راهداری نوروزی از یک ماه گذشته در تمام استان ها شروع شده است.

    حسن نیا ادامه داد: علاوه بر اکیپ های نوروزی در تمام این مدت اکیپ های زمستانی هم در سراسر جاده ها و محورهای کشورمان حضور دارند.

    معاون سامان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بین اینکه تا 15 فرودین سال آینده اکیپ زمستانی در راه های برون شهری استان های برف گیر کشور فعال هستند، گفت: 1500 اکیپ راهداری اعم از اکیپ راهداری زمستانی و نوروزی در تمام محورهای برون شهری حضور خواهند داشت.

    وی افزود: در این بازه زمانی9 هزار دستگاه ماشین آلات و 12 هزار راهدار در سراسر محورها فعال هستند و همچنین 2 هزار گشت راهداری در مسیر های پرتردد گشت زنی خواهند داشت تا به مشکلات احتمالی مسافران نورزی رسیدگی کنند.

    حسن نیا با بیان اینکه 745 راهدارخانه برای استراحت رانندگان آماده کرده ایم، گفت: هر مسافری که نیاز به توقف و استراحت داشته باش می تواند از امکانات این راهدارخانه ها استفاده کند.

    وی با بیان اینکه در مدت یک ماهه نسبت به خط کشی 20 هزار کیلومتر راه بین شهری اقدام نشده است، گفت: همچنین 22 هزار تابلو علایم راهنمایی و رانندگی تعمیر و نصب شده اند و در 70 نقطه ای که میزان توقف مسافران در آن مسیرها بیشتر است، تجهیزات روشنایی نصب کرده ایم.

    معاون سامان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشارهه اصلاح نقاط حادثه خیز در طول یک سال گذشته، اظهار داشت:در این مدت 74 نقطه حادثه خیز اصلاح شد و برای مابقی نقاط حادثه خیز هم 500 متر قبل از این نقاط تابلو هشدار نصب شده است.

    حسن نیا ادامه داد : در این مدت زمان یک ماهه حدود 2هزار کیلومتر جاده لکه گیری شده که برای این عملیات 7.5 میلیون تن آسالفت استفاده  شده است.

    وی همچنین درباره اعتبارات تامین شده برای اجرای عملیات راهداری نوروزی گفت: 70 میلیارد تومان اعتبار برای افزایش ایمنی جاده ها در آستانه برگزاری سفرهای نوروزی به استان ها اختصاص داده شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار