مدیران خودروعصر اعتبار

در طرح استقبال از بهار محقق می شود؛

ایجاد تحول در سیما و مناظر شهری

عصر ساختمان- نشست شورای معاونین ومدیران شهرداری منطقه ۱۸تهران با محوریت موضوع طرح استقبال ازبهار و با هدف ایجاد تحول در سیما و مناظر شهری برگزار شد.

ایجاد تحول در سیما و مناظر شهری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، بهروز محمد زاده شهردار منطقه با بیان اینکه طرح استقبال از بهار در این منطقه از 15اسفندماه آغازشده، اظهار کرد:اقدامات این طرح درحوزه های معاونت خدمات شهری و محیط زیست ، اجتماعی و فرهنگی، حمل ونقل ترافیک، فنی و عمرانی و شهرسازی و معماری ترسیم و تا پایان نیمه اول فروردین ماه سال آینده به اجرا گذاشته می شود.

    وی ادامه داد : لایروبی انهار، شستشوی جداول،پاکسازی نماهای شهری،رنگ آمیزی المانها ، مرمت فضای سبز ، رفع سدمعبرهای صنفی،توزیع نهال رایگان،جمع آوری حیوانات مضرشهری و... ازجمله وظایفی است که درحوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست طی این مدت می بایست انجام گردد.

    محمدزاده همچنین درباره وظایف حوزه معاونت فنی و عمرانی نیز اظهار کرد: اهدف کلی طرح استقبال از بهار در این حوزه شامل لکه گیری روکش آسفالت معابر،رفع معارض وبهسازی پیاده روها،جداول و همسطح سازی دریچه ها و همچنین عدم اجرای پروژه عمرانی جدید طی مدت زمان تعیین شده می باشد.

    شهردارمنطقه 18ازادامه طرح ایمن سازی معابردرروزهای پایانی سال خبردادوتصریح کرد:اجرای خط سفید،بهسازی ونوسازی خط کشی ها، نصب گاردریل ها، تابلوهای هدایتگر مسیر و ایمن سازی باجدیت دنبال می شود. همچنین بهسازی ایستگاه های ناوگان حمل ونقل عمومی وانجام اصلاحات هندسی نیز در طرح استقبال از بهار گنجانده شده است.

    این مقام مسئول ازعدم صدور مجوز گوبرداری برای انجام ساخت و سازهای ساختمانی و همچنین جلوگیری از ایجاد سد معبر مصالح ساختمانی در معابر که باعث مزاحمت برای شهروندان گردد نیز  بعنوان محورهای مهم کاری حوزه شهرسازی نام برد.

    به گفته محمدزاده، فراهم آوردن زمینه توسعه وایجاد جاذبه گردشگری، استقرار ایستگاه های استقبال ازمسافرین نوروزی، دستگیری و کمک به نیازمندان وخانواده های بی بضاعت، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگران با اقدامات و برنامه های ارزشی در منطقه و... نیز محور وظایف معاونت اجتماعی و فرهنگی است.

    این گزارش حاکی است در پایان این نشست نیز از خدمات سلیمان قهرمانی معاون پیشین خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه تجلیل و حکم انتصاب عباس صمدیان بعنوان جانشین وی تنفیذ شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار