مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت تاسیسات قشم:

تمامی پروژه‌های حوزه شهری تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات قشم با اشاره به اتمام پروژه‌های حوزه شهری تا پایان سال آینده گفت: تصفیه‌خانه‌های ساحلی و ایران زمین به ظرفیت یک‌هزار مترمکعب در روز تا پایان سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد.

تمامی پروژه‌های حوزه شهری تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم ، فرامرز مومنی امروز در نشستی ضمن تشریح فعالیت‌های شرکت تاسیسات قشم اظهار داشت: موفقیت و پیشرفت چشمگیر اقدامات نظیر اصلاح و بازسازی 27 کیلومتر شبکه آبرسانی در شهر قشم نتیجه اقدامات جهادی کارکنان شرکت آب، برق و تاسیسات، بهره‌گیری از فناوری‌های روز، مدیریت صحیح  و تکیه بر امید و نشاط محقق شد.

    وی با بی‌سابقه خواندن روند اجرایی اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در یک سال و نیم گذشته بیان‌داشت: شبکه آبرسانی شهر قشم پس از سال‌ها بهره‌برداری به تغییر کلی نیاز داشت که در یک فرآیند جهادی 27 کیلومتر آن اصلاح و بازسازی شد.

    مدیرعامل آب، برق و تاسیسات قشم، تمام پروژه‌های حوزه شهری این شرکت به مرور و تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد.

    مومنی با بان اینکه بیش از 19 هزار انشعاب آب در شهر قشم وجود دارد، گفت: با استفاده از فناوری نشت یابی بالغ بر هفت هزار انشعاب توسط کارکنان متعهد و متخصص شرکت آب و برق و تاسیسات قشم بررسی و هم‌زمان بیش از 177 نقطه شکست کشف و اصلاح شده است.

    وی ادامه داد: همچنین بیش از 60 درصد از شبکه کاملا فرسوده نیز طبق برنامه اصلاح و کاملا تعویض شده است.

    مدیرعامل آب، برق و تاسیسات قشم گفت: اجرای شبکه و تاسیسات توزیع آب ناحیه مسکونی روستای طولا به طول بیش از 32 کیلومتر در مدت یک سال اقدامی بود که با تلاش خستگی‌ناپذیر کارکنان شرکت آب، برق و تاسیسات قشم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل انجام شد.

    مومنی،  رکورد 6 ماهه دوم سال 94 شرکت آب، برق و تاسیسات قشم در حوزه اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی شهر قشم را 8 کیلومتر اعنوان‌کرد و گفت: در سال 95 کار برداشت محلی و شناسایی، برنامه‌ریزی و زمانبندی و تامین و پشتیبانی عملیات اصلاح و بازسازی 27 کیلومتر شبکه آبرسانی شهر قشم در کمتر از دو ماه به پایان رسید.

    وی در تشریح برنامه های سازمان منطقه آزاد قشم در بخش تصفیه خانه فاضلاب و آب بازیافتی، گفت: براساس سیاست‌های توسعه‌ای فضای سبز قشم، شبکه انتقال و توزیع آب بازیافتی به میزان چهار کیلومتر و شبکه جمع‌آوری فاضلاب نیز بالغ بر یک‌هزار متر توسعه پیدا کرده است و این روند همچنان ادامه دارد.

    مدیرعامل آب، برق و تاسیسات قشم، از راه‌اندازی دو واحد جدید تصفیه‌خانه در شهر قشم خبرداد و اظهار امیدواری کرد: تصفیه‌خانه‌های ساحلی و ایران زمین هرکدام به ظرفیت یک‌هزار مترمکعب در روز تا پایان سال 96 به بهره‌برداری برسد.

    مومنی با اشاره به نیاز شهر قشم به افزایش ظرفیت ذخیره آب، تصریح‌کرد: بهره‌برداری مخازن جدید جمعا به ظرفیت 20 هزار مترمکعب نیز تا پایان سال آینده عملیاتی شود.

    وی بیان‌ داشت: طرح راه‌اندازی یک سیستم آب شیرین‌کن به ظرفیت پنج هزار مترمکعب در شهر قشم و افزودن آن به ظرفیت 16هزار مترمکعبی موجود از دیگر برنامه‌هایی است که در راستای بالا بردن سطح امنیت آب در جزیره دنبال می‌شود و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار