مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان :

استقبال مردم گیلان از طرح پیش فروش اینترنتی بلیط های نوروزی

عصر ساختمان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از استقبال مردم این استان از طرح پیش فروش اینترنتی بلیط های حمل و نقل بین شهری نوروزی خبر داد .

استقبال مردم گیلان از طرح پیش فروش اینترنتی بلیط های نوروزی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر ، محمد رضا نازک کار، با اشاره به اینکه پیش فروش اینترنتی بلیط های نوروزی اتوبوس های حمل و نقل عمومی بین شهری همزمان با سراسر کشور از تاریخ یکم اسفند ماه سال جاری در استان گیلان آغاز شده است، اظهار کرد: مردم استان گیلان می توانند از طریق مراجعه به درگاه های فروش بلیط اینترنتی www.gilanmosafer.ir و کشوری www.payaneh.ir نسبت به تهیه بلیط به مقاصد مورد نظر اقدام کنند.

    وی افزود: از 15 اسفند ماه سال جاری مردم گیلان می توانند بلیط های نوروزی را به صورت حضوری و از طریق پایانه های عمومی و دفاتر فروش بلیط در سطح شهرهای استان تهیه کنند.

    نازک کار از رشد 34 درصدی پیش فروش بلیط های اینترنتی حمل و نقل بین شهری خبر داد و گفت: اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گیلان به منظور رفاه حال مسافران نوروزی ضمن نظارت بر عملکرد شرکت ها و موسسات حمل و نقل مسافری با تشکیل ستاد جابه جایی مسافران نوروزی آماده ارائه خدمت به مردم استان گیلان و کلیه هموطنان است.

    وی تعداد رانندگان فعال در بخش حمل و نقل عمومی استان گیلان را 12 هزار و  228 نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد راننده فعال، هشت هزار و 178 نفر در بخش کالا و چهار هزار و 50 نفر در بخش مسافری به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از آماده سازی تمامی محورهای استان گیلان برای پذیرش مسافران نوروزی خبر داد و گفت: لکه گیری سطوح آسفالت، احیای خط کشی های عمودی، نصب علائم هشدار دهنده و راهنمایی و رانندگی و همچنین احیای حفاظ های جاده ای از جمله اقداماتی است که توسط بخش راهداری استان اجرایی شده است.

    نازک کار افزایش سامانه های ثبت تخلفات رانندگی در محورهای شریانی استان گیلان را یادآور شد و گفت: پیش از این 11 سامانه ثبت تخلفات رانندگی در گیلان به بهره برداری رسیده و تا پایان نیمه نخست سال 96 از 30 سامانه دیگر در محورهای رشت به چابکسر، رشت به فومن، رشت به لوشان، رشت به انزلی، رشت به آستارا، رشت به پونل و رشت به تالش بهره برداری می شود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار