مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران خبر داد

ضرورت احداث ۲۰۰ واحد مسکن نیازمندان در مازندران

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از نیاز افراد نیازمند استان به ۲۰۰ واحد مسکن خبر داد.

ضرورت احداث ۲۰۰ واحد مسکن نیازمندان در مازندران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، رضا نوروزی در حاشیه برگزاری جشن بزرگ نیکوکاری شهرستان نوشهر در جمع خبرنگاران با مثبت ارزیابی‌کردن این گونه جشن‌ها در توسعه فرهنگ کمک به نیازمندان، اظهار کرد: برگزاری جشن های نیکوکاری در آستانه سال جدید، یادآوری جهت کمک به نیازمندان را برای مردم در پی دارد.

    وی با بیان اینکه امسال جشن نیکوکاری در 300 پایگاه ثابت و سیار در سراسر مازندران اجرا شد، افزود: این جشن در مدارس مازندران نیز اجرا شد که موجب فرهنگ‌سازی در راستای دستگیری از نیازمندان و همنوعان است.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه از دو روز گذشته مراکز کمیته امداد و بسیج نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی شدند، تصریح کرد:در میعادگاه های نمازجمعه نیز پایگاه ها و صندوق های کمیته امداد  برای جمع آوری کمک های مردمی استقرار دارند.

    نوروزی از جشن نیکوکاری به عنوان فرهنگ‌سازی برای کودکان و نوجوانان یاد کرد و گفت: در نوشهر این جشن به عنوان یک جشن واقعی و چشمگیر با همکاری شهرداری، موسسات خیریه و امور بانوان، فرمانداری و کسانی که در سطح شهرستان به نیازمندان کمک می‌کنند، برگزار شد.

    وی با اشاره به فروش محصولات مختلف برای خیریه توسط بانوان تولیدکننده در این جشن، خاطرنشان کرد: امید است این فرهنگ در استان فراگیر شود و مازندران الگویی برای سطح کشور باشد و بتوان نیازمندان سایر استان ها را تحت پوشش قرار داد.

    این مسئول با بیان اینکه برنامه کمیته امداد استان برای سال آینده، حضور بیشتر مردم در برنامه های کمیته امداد در تمامی سطوح از جمله اکرام ایتام، اکرام فرزندان محسنین و نیازمندان به ویژه در ساخت مسکن نیازمندان است، عنوان کرد: امید است با کمک خیرین نیک اندیش بتوان 200 باب مسکن برای نیازمندان در سطح استان مازندران احداث کنیم و در این راه مصالح آن را تامین کنیم.

    نوروزی با اشاره به اینکه همه اقدامات کمیته امداد با محور توانمندسازی های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی انجام می شود، اظهار کرد: در بحث اشتغال و خودکفایی، امسال حدود چهار هزار فرصت شغل ایجاد شده است و بیش از دو هزار نفر از کسانی که در ابتدای امسال در راستای خوداتکایی برای آنها  شغل ایجاد شده بود اکنون از پوشش کمیته امداد خارج شدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار