مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد مطرح کرد:

تامین و تحویل ۲۰هزار مسکن مددجویی در سال ۹۵

عصر ساختمان- مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد با بیان اینکه مسکن بیشترین هزینه را در سبد خانوار به خود اختصاص داده است، گفت: مهم ترین اولویت کمیته امداد برای توانمند کردن خانواده ها، خانه دار کردن آنها است، چرا که افراد بیش از نیمی از درآمد ماهیانه خود را به اجاره بها اختصاص می دهند.

تامین و تحویل ۲۰هزار مسکن مددجویی در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، ابراهیم بازیان  با اشاره به جهت گیری فعالیت ها و اقدامات کمیته امداد به سمت احداث مسکن مددجویی افزود: تامین مسکن در کنار اشتغال مددجویان می تواند مکمل توانمند سازی افراد تحت حمایت شود، همان طور که با اشتغال درآمد خانوار افزایش پیدا می کند، خانه دار شدن آنها نیز موجب کاهش هزینه‌های زندگیشان می شود .

    مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد به افتتاح 210 پروژه مسکن مددجویی در محله شش شهرک پردیس قم اشاره و مطرح کرد: بهره برداری از این طرح نتیجه تلاش مشترک مجلس، دولت و خیران با کمیته امداد است؛ هرچند بخش اندکی از هزینه و اعتبار لازم برای این طرح از محل سهم آورده مددجویان تامین شده است اما  بیشترین سهم هزینه های آن از سوی خیران و نیکوکاران تامین شده است.

    بازیان با اشاره به احداث 20 هزار واحد مسکن مددجویی با مساعدتهای مجلس شورای اسلامی و دولت تا پایان سال 95 مطرح کرد: این واحدها با اعتباری بیش از چهار هزار میلیارد ریال و با  اولویت روستاها و مناطق محروم و مرزی احداث و تا پایان سال به صاحبان آنها واگذار خواهد شد؛ برخی از خانوارهایی که این مسکن ها به آنها تحویل داده می شود تاکنون در کپرها و محل‌هایی سکونت داشتند که حتی از امکانات لازم برای زندگی نیز بهره‌مند نبوده‌اند.

    مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد در پایان با بیان اینکه  350هزار واحد مسکونی نیازمند بهسازی و مقاوم سازی است، عنوان کرد: کمیته امداد در تلاش است طی سه تا پنج سال آینده 500 هزار واحد مسکن مددجویی را احداث، مقاوم و یا بهسازی کند.

    شایسته ذکر است؛ 10 درصد از جمعیت یک میلیون و 600 هزار خانواری کمیته امداد (حدود 150 هزار) در حال حاضر فاقد مسکن هستند که یکصد هزار نفر در شهرها و 50 هزار نفر در روستاها ساکن هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار