مدیران خودروعصر اعتبار

ارائه تسهیلات بلاعوض خرید و نوسازی مسکن با اولویت زنان سرپرست خانوار و ایتام

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: سقف کمک بلاعوض خرید و نوسازی کمیته امداد به مددجویان روستایی مبلغ ۱۵میلیون تومان و برای مددجویان شهری ۲۵میلیون تومان بوده که اولویت ارائه این تسهیلات با زنان سرپرست خانوار و ایتام است.

ارائه تسهیلات بلاعوض خرید و نوسازی مسکن با اولویت زنان سرپرست خانوار و ایتام
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، محسن ولیئی با بیان اینکه یکی از فعالیت های اصلی این نهاد تامین مسکن برای محرومان جامعه است، اظهار کرد: از مجموع 238 واحد مسکونی واگذاری به مددجویان تحت حمایت این نهاد در 11 ماهه امسال، تعداد 45 واحد روستایی و 193 واحد شهری بوده است.

    وی افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی در قالب پرداخت های بلاعوض از سوی این نهاد، کمک های دریافتی از خیران و همچنین آورده مددجو تامین مالی شده است.

    ولیئی با اشاره به اینکه برای ساخت این تعداد واحد مسکونی بیش از 81 میلیارد و 701 میلیون ریال هزینه شده است، افزود: از مجموع این مبالغ بیش از 60 میلیارد و 180 میلیون ریال از منابع امدادی و بیش از دو میلیارد و 100 میلیون ریال از محل اعتبارات مسکن کمیته امداد استان تهران و مابقی از آورده مددجو تامین شده است.

    مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: علاوه بر ارزان بودن قیمت ساخت مسکن مددجویی، از کیفیت مناسب با رعایت اصول فنی و مهندسی برخوردار هستند، از جمله ضدزلزله بودن با الزام به رعایت آئین نامه 2800 از ویژگی‌های خاص این واحدهای مسکونی است.

    وی با اشاره به تعمیر و بازسازی 1317 واحد مسکونی مددجویی، بیان کرد: برای این تعداد تعمیرات مسکن، بیش از 30 میلیارد و 618 میلیون ریال توسط کمیته امداد استان تهران هزینه شده است.

    ولیئی مسکن را یکی از ضروری ترین و اولویت دارترین نیازهای مددجویان عنوان کرد و گفت: سقف کمک بلاعوض خرید و نوسازی کمیته امداد به مددجویان روستایی مبلغ 15میلیون تومان و برای مددجویان شهری 25میلیون تومان است که اولویت ارائه این تسهیلات با زنان سرپرست خانوار و ایتام است.

    مدیرکل کمیته امداد استان تهران درپایان گفت: با تلاش های کمیته امداد امام خمینی(ره)، همکاری و مشارکت مسئولان و نیکوکاران زمینه بهره مندی مسکن برای تعداد بیشتری از خانواده های نیازمند فراهم می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار