مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل پردیس خبر داد:

اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان اوراق خزانه به پردیس

عصر ساختمان- مدیرعامل شهر جدید پردیس با بیان اینکه پرداخت وام ۴۰ میلیونی مسکن مهر از ۸۳ هزار واحدی که قرار است در شهر پردیس ساخته شود مشمول ۷۳ هزار واحد می‌شود، گفت: در حال حاضر پرداخت وام ۴۰ میلیونی به واحدهای مسکن مهر قطره‌چکانی است.

اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان اوراق خزانه به پردیس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، سعید غفوری در حاشیه افتتاح 1000 واحد مسکن مهر در فاز 8 در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه تعداد واحد مسکن مهر در شهر پردیس مشمول افزایش 10 میلیون تومانی مسکن مهر می‌شود، گفت: در شهر پردیس 83 هزار واحد مسکن مهر در حال احداث است که از این تعداد 73 هزار واحد مشمول افزایش 10 میلیون تومانی سقف وام مسکن مهر می‌شوند.

    وی در پاسخ به این سئوال که وضعیت پرداخت تسهیلات 10 میلیون تومانی چگونه است، گفت: پرداخت تسهیلات 40 میلیون تومانی مسکن مهر به واحدهای مسکن مهر در این شهر به طور مرتب در حال انجام است و با پیمانکاران قرارداد آن امضاء می‌شوند اما فعلاً پرداخت این تسهیلات به صورت قطره‌چکانی در حال انجام است.

    غفوری با اشاره به اینکه از این به بعد ابتدا واحدها را تحویل سپس اسکان و بعد افتتاح خواهیم کرد، گفت: بنا به سیاست وزارت راه و شهرسازی برای اینکه نواقص واحدهای مسکن مهر رفع شود تصمیم بر این شد ابتدا واحدها را تحویل، سپس اسکان و بعد افتتاح خواهیم کرد.

    مدیرعامل شهر پردیس افزود: در فاز 8 نکته مهمی که وجود داشت این بود که چون تعداد واحدهای استفاده شده کم بود کلیه خدمات زیربنایی و روبنایی بر عهده شرکت عمران گذاشته شد بنابراین تلاش می‌کنیم در 3 ماهه ابتدای سال 96 تعداد 3 هزار واحد و بعد از آن به طور مرتب واحدها را به افتتاح برسانیم.

    وی افزود: با توجه به ابلاغ یارانه نقدی 150 میلیارد تومانی مسکن مهر از سوی دولت به سازمان برنامه و بودجه و در اختیار گرفتن 130 میلیارد از اوراق خزانه اسلامی به شهر پردیس می‌توان امیدوار شد که هرچه سریعتر واحدهای مسکن مهر با خدمات زیربنایی به بهره‌برداری برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار