مدیران خودروعصر اعتبار

ارومیه؛

تاکید معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی بر حل مشکلات مسکن مهر

عصر ساختمان- معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی بر حل مشکلات مسکن مهر در استان تاکید کرد.

تاکید معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی بر حل مشکلات مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، تقی کهوریان در جلسه شواری تامین مسکن آذربایجان غربی با اشاره به اهتمام دولت در تکمیل واحد های مسکن مهرگفت:تامین خدمات زیربنایی واحد های مسکونی مهرازاولویت های مهم در این طرح است که باید برای رفع مشکل متقاضیان و تسریع در بهره برداری از این واحد ها تمامی دستگاههای خدمات رسان اهتمام جدی داشته باشند.

    وی با بیان اینکه می توان با اهتمام بیشتر و انجام کار جهادی، مشکل مسکن مهر استان را حل کرد افزود: برای حل مشکلات گازرسانی و آبرسانی برخی مناطق مساکن مهر، شهرداری موظف است تا در اسرع وقت مجوز حفاری را صادر کند تا لوله گذاری در اسرع وقت صورت گیرد.

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: 39 هزار واحد مسکن مهر در این استان به متقاضیان تحویل داده شده و عملیات اجرایی بخشی از این واحدها در سه شهرستان ارومیه، مهاباد و سردشت ناقص است.

    داریوش نصر افزود: طرح های مسکن مهر در حال حاضر در 14 شهرستان آذربایجان غربی بیش از 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم دیگر شهرستان ها نیز به این رقم برسند.

    وی به وجود بیش از 230 پروژه مسکن مهر در استان اشاره کرد و افزود: برای 34 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی دفترچه پرداخت اقساط تسهیلات صادر شده است و مابقی نیز موقع آماده شدن تحویل داده می شود.

    وی در خصوص مشکلات پیش روی اجرای مسکن مهر در آذربایجان غربی اظهار کرد: در کنار مسائل مالی یکی از مهمترین مشکلات این بخش وجود تورم و همکاری نکردن خریداران در پرداخت هزینه های اضافی است و امیدواریم با مساعدت نهادهای مسئول این مشکل حل شود.

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: حدود 11 هزار واحد مسکن مهر در استان باقی مانده است که تمام آنها در 6 ماهه اول 96 به متقاضیان تحویل داده می شود

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار