مدیران خودروعصر اعتبار

حکیمی پور:

فعالیت‌های شهرداری، تهران را به مقصد مهم گردشگری تبدیل کرده است

عصر ساختمان- عضو کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای شهر تهران گفت: تورهای گردشگری، عامل شناخت بسیاری از ظرفیت ها و پتانسیل های تهران است که منجر به رونق اقتصاد شهری می‌شود.

فعالیت‌های شهرداری، تهران را به مقصد مهم گردشگری تبدیل کرده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، احمد حکیمی پور عضو کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای شهر تهران، ضمن بازدید از ستاد گردشگری شهرداری تهران، افزایش ظرفیت های تهرانگردی را عامل جذب گردشگری دانست و اظهار داشت: در طی چند سال اخیر با وجود ظرفیت‌های کشف نشده در تهران، برگزاری تورهای تهرانگردی، بازخوردهای خوبی را به همراه داشته است و استقبال زیادی از جانب مردم و توریست ها صورت گرفته است .

    وی افزود: هرساله به خصوص در دوره جدید، با  تمرکز و فعالیت مجریان گردشگری شهرداری تهران در نحوه برگزاری تورهای تهرانگردی، شاهد افزایش استقبال و معرفی  ظرفیت مقبول تهران به ایرانیان و گردشگران خارجی هستیم و پایتخت را به یک مقصد مهم گردشگری تبدیل کرده است  و مسافران زیادی را به این مسیر هدایت می کند.

    حکیمی پور خاطر نشان کرد: شناسایی بیشتر ظرفیت های تهران، منجر به رونق اقتصاد شهری می شود و به معرفی زیبایی ها و جلوه هایی از تهران که کمتر کسی به آن توجه کرده است، کمک می کند.

    وی عنوان کرد: توجه شهرداری تهران در این سال‌ها به کشف قابلیت های تاریخی و فرهنگی پایتخت، منجر به احیا و ثبت ظرفیت های قبلی تهران شده است و ناگفته نماند این عمل تنها وظیفه ستاد گردشگری  نیست و تبادلات و همکاری های زیادی هم  از جانب میراث فرهنگی صورت  گرفته است.

    عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران گفت: شهرداری می تواند با هماهنگی و همکاری بیشتر با دستگاه های ذی ربط و جمایت شورای شهر تهران،  جلوه های میراثی و تاریخی نهفته در تهران را کشف کند و ظرفیت ها و پتانسیل های نهفته ملی و بین المللی پایتخت را احیا کند. در همه نقاط دنیا، مدیریت شهری در هم افزایی، هماهنگی و کار بهینه در ارایه خدمات به توریست ها، کمک می کند تا زمینه رونق گردشگری، ایجاد شود.

    وی یاداور شد: قدمت زندگی بسیاری از شهروندان در کلان شهر تهران، به چندین دهه می‌رسد اما متاسفانه از وجود بسیاری از اماکن تاریخی و فرهنگی در این شهر بی اطلاع  بوده و یا  از معرفی مناسب  این آثار غاقل بوده ایم.

    حکیمی پور خاطر نشان کرد:  بسیاری از ما با ظرفیت ملی و جهانی تهران  کاملا سلیقه‌ای برخورد کرده ایم. برخی خانواده ها، براساس جلوه های تفرجی به تهرانگردی می‌روند،  بعضی به مسایل تاریخی و موزه توجه می‌کنند و اهمیت زیادی برای بافت فرهنگی و تاریخی پایتخت قایلند و برخی دیگر، به صورت  ترکیبی به مناطقی مثل بازار تهران توجه می‌کنند. در هر صورت بین ظرفیت گردشگری تهران با مردم شهرمان  پیوندی وجود دارد که نمی شود از آن غافل شد.

    حکیمی پور در پایان یادآور شد: ایام نوروز فرصت مناسبی است که به همراه خانواده در برنامه‌های تهرانگردی شرکت کنیم. با برنامه ریزی های  انجام شده توسط  تور لیدرها، مجریان گردشگردی و همکاری آژانس ها، مسیرها و برنامه های گردشگری خوبی تدارک دیده شده است و از همه هموطنان دعوت می‌کنم با حضور در این تورها، در پایتخت نوروزی متفاوت را تجربه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار