مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار تهران:

واگذاری تمامی مسکن مهر تهران در سال ۹۶

عصر ساختمان- استاندار تهران با تاکید بر اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای تنظیم بازار شب عید به ویژه در بخش تامین میوه های شب عید گفت: ذخیره سازی مناسبی انجام شده است و نظارت هم در سطح بازار انجام خواهد شد ولی درباره افزایش قیمت پرتقال های وارداتی باید موضوع را پیگیری کنم.

واگذاری تمامی مسکن مهر تهران در سال ۹۶
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سید حسین هاشمی در نشست خبری امروز (چهارشنبه) درباره افزایش نرخ پرتقال های وارداتی عرضه شده در غرفه های ستاد تنظیم بازار که از روز گذشته و با ابلاغ مدیر سازمان تعاون روستایی استان از 3400 تومان به 3900 تومان رسیده است گفت: این موضوع را باید پیگیری کنم.

    وی افزود: در سال 1396 انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را پیش رو داریم که امیدواریم یک انتخابات باشکوه، ماندگار و با عظمت در کشور برگزار شود تا دشمنان مایوس شوند و قطعا از آرای مردم صیانت می‌کنیم چرا که حق‌الناس است.

    وی ادامه داد: شب گذشته چهارشنبه‌ آخر سال برگزار شد و شهروندان به تذکراتی که در مدت اخیر داده شده بود توجه کردند و امسال چهارشنبه آخر سال با کمترین حادثه و تلفاتی در سطح استان تهران برگزار شد و از مردم بابت این همراهی تشکر می‌کنیم. مردم به حرمت شهدای آتش‌نشان چهارشنبه آخرسال بی‌خطر را براساس وعده‌هایی که داده شده بود، اجرایی کردند.

    وی تاکید کرد: وحدت عامل حرکت موفقیت‌آمیز است و در مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی و شهدای آتش‌نشان ما شاهد وحدت مردم بودیم و همه با یک شعار وارد میدان شدند و با همین عزت و قدرت نیز قطعا در انتخابات حاضر خواهند شد.

    استاندار تهران در تشریح اقدامات انجام شده برای جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر بااشاره به نقل قولی یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر وجود 5000 معتاد متجاهر در تهران گفت:‌ در ساماندهی معتادین متجاهر که در سال جاری برگزار شد 400 معتاد متجاهر زن جمع‌آوری شد به نحوی که دیگر به ندرت شاهد این افراد در سطح شهر هستیم.

    وی با انتقاد از اینکه چرا عده‌ای قصد دارند ذهن مردم را متشوش کنند نباید تلاش کنیم ذهن مردم را با یک گفتمان جریانی مکدر کنیم، افزود: در  ابتدای دولت یازدهم تنها 400 نفر ظرفیت برای معتادین داشتیم که الان به 8500 نفر افزایش یافته است که در این راستا همه دستگاه‌های مختلف حضور داشتند و کمک کردند. در آسیب‌های اجتماعی چهار محور را اولویت‌ قرار دادیم و جانمایی در شرق تهران برای ساماندهی 3500 نفر معتاد شده است تا به سقف ساماندهی 12 هزار معتاد در سطح استان تهران برسیم.

    پایان شهریور سال آینده تمامی مسکن مهر استان تهران واگذار خواهد شد

    هاشمی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تلاش دولت برای تکمیل پروژه های مسکن مهر افزود: با تمامی مشکلات موجود آمار واگذاری مسکن‌های مهر قابل مقایسه با سال‌های قبل نیست و تا زمانی که آب، برق و گاز نباشد اجازه واگذاری داده نخواهد شد اما با وجود تمام مشکلات تا پایان سال 1396 تمام مسکن مهر استان تهران واگذار خواهد شد.

    وی درباره مشکل آب شرب تهران نیز تاکید کرد: این مشکل نیز حل شده است و با تمامی کمبودهای مالی که داشته‌ایم سعی شده نسبت به حل مشکلات اقدام شود.

    وی ادامه داد: بیمارستان پاکدشت افتتاح شده است و در قرچک و بهارستان نیز در سال آینده بیمارستان‌هایی افتتاح خواهد شد. در شهرستان های استان در بخش درمان با مشکلاتی مواجه بودیم که امیدواریم با احداث بیمارستان های جدید این مشکلات مرتفع شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار