مدیران خودروعصر اعتبار

امدادرسانی و اسکان اضطراری یک‌هزار و ۳۷۵ تن در طوفان بوشهر

عصر ساختمان- معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر گفت: امدادگران هلال احمر به یک هزار و ۳۷۵ تن از افراد گرفتار در طوفان امروز بوشهر امدادرسانی کردند.

امدادرسانی و اسکان اضطراری یک‌هزار و ۳۷۵ تن در طوفان بوشهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شاهین فتحی معاون عملیات امدادو نجات هلال احمر در رابطه با عملیات سیل و آب‌گرفتگی و برف و کولاک در کشور اظهار داشت: از سوم تا چهارم فروردین 96، 8 استان از جمله ایلام، خوزستان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی و  11 استان آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، گیلان، لرستان و مازندران متاثر از برف و کولاک بوده است.

    وی با اشاره به ارایه خدمات امدادی در 12 شهر، روستا و مناطق عشایرنشین استان‌های درگیر سیل و آب‌گرفتگی، گفت:  204 تن از افراد گرفتار در سیل و آبگرفتگی خدمات امدادی لازم را دریافت کرده و به 26 تن متاثر از سیل هم اسکان اضطراری داده شد.

    معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر با اشاره به نجات 13 متاثر از سیل و آب‌گرفتگی، گفت: 33 تیم امدادی خدمات لازم را به هموطنان ارایه کرده و  امدادگران در استان‌های درگیر سیل 18 دستگاه خودرو را از مسیر سیلاب رهاسازی کرده و 60 تخته پتو میان آن‌ها توزیع کرده‌اند.

    فتحی بیان داشت: با به‌کارگیری 45 تیم عملیاتی برای ارایه خدمات امدادی لازم به هموطنان در برف و کولاک از سوم تا چهارم فروردین اقدام کردیم و در این زمینه هم 2 هزار و 340 تن از هموطنان در 20 محور استان‌های درگیر برف و کولاک خدمات امدادی لازم را دریافت کردند.

    وی با اشاره به اسکان اضطراری 219 تن از متاثران برف و کولاک، گفت: عملیات رهاسازی 370 دستگاه خودرو از برف به همت امدادگران در کشور انجام شده است.

    معاون عملیات امدادو نجات هلال‌احمر با اشاره به وقوع طوفان امروز (5 فروردین) در بوشهر، تصریح کرد: در این زمینه هم خدمات امدادی لازم و اسکان اضطراری به یک‌ هزار و 375 متاثر در 3 شهر دیلم، گناوه و دشتستان با همت 7 تیم امدادی ارایه شد و 200 تخته پتو میان آن‌ها توزیع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار