مدیران خودروعصر اعتبار

باحضور رئیس جمهور؛

۱۸ طرح عمرانی و اقتصادی در استان سمنان افتتاح می شود

عصر ساختمان- ۱۸ طرح عمرانی استان سمنان با اعتبار یک هزار و ۱۶۷میلیارد تومان و اشتغال زایی ۸۸۵ نفر با حضور رئیس جمهور افتتاح وآغاز می شود.

۱۸ طرح عمرانی و اقتصادی در استان سمنان افتتاح می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از شبستان ، رئیس جمهوری امروز(17 فروردین)برای افتتاح و بهره برداری از چند طرح عمرانی و اقتصادی در استان سمنان وارد سمنان می شود که به صورت حضوری و ویدئوکنفرانسی، این پروژه های صنعتی، اقتصادی و عمرانی افتتاح می شود.

    دکتر روحانی و هیئت همراه  قرار است در این سفر  پروژه‌های اقتصادی و عمرانی در حوزه های راه سازی، فرودگاهی، مسکن مهر، مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، مالیاتی، کشاورزی، صنعتی و امدادونجات را افتتاح کنند.

    سه طرح صنعتی شامل سالن بدنه و رنگ آمیزی شرکت خودروسازی سمنان(فردا) با ظرفیت تولید 100هزار خودرو در سال و 175نفر اشتغال زایی، شرکت تولید مواد اولیه بهداشتی شکوفا بهداشت و شکوفا شیمی آرین  با ظرفیت تولید 112هزار تن مواد اولیه شوینده های صنعتی در گرمسار و همچنین شرکت فرابرد هوشمند میهن با  تولید مواد اولیه کارخانه های صنعتی با ظرفیت 70هزار تن دستگاه های عملیاتی صنعتی نفت و گاز در گرمسار امروز افتتاح خواهد شد.

    یکی از طرح هایی که امروز با حضور هیئت دولت در سمنان افتتاح می شود، پروژه قطار محلی تهران-ورامین-گرمسار به طول 114کیلومتر است که می تواند زمینه مساعد حمل و نقل بار و مسافر و همچنین افزایش رغبت به سرمایه گذاری را در غرب استان سمنان افزایش دهد.

    دیگر طرح استان برای سفر یک‌روزه ریاست جمهوری، متروی تهران-گرمسار است که آغاز این طرح نیز می تواند در زمینه پذیرش دانشجو و همچنین سرمایه گذار به استان سمنان مفید باشد.

    وی افزود: ، افتتاح سایت امداد هوایی و آشیانه بالگرد هلال احمر استان سمنان  با حضور رئیس این سازمان ، دارای سه هزار متر مربع پد پرواز و ظرفیت نشست همزمان شش بالگرد امدادی و پشتیبان امداد هوایی برای هشت استان همجوار سمنان یکی دیگر از طرح های سمنان برای سفر یک‌روزه هیئت دولت به دیار قومس عنوان شده است.

    افتتاح ساختمان جدید اداره کل اقتصاد، دارایی و مالیاتی استان سمنان با حضور مسئولان این وزارت‌خانه و همچنین افتتاح پنج هزار هکتار آبیاری قطره ای از طریق ویدئوکنفرانس، افتتاح یک هزار و 756واحد مسکونی مسکن مهر، بهسازی پل روگذر، زیرگذر فرودگاه سمنان، روشنایی بزرگراه حرم تا حرم، بهسازی مسیر شاهرود-رودیان، روگذر و زیر گذر درجزین، اجرای دو پل روگذر و طرح گسترش باند فرودگاه سمنان از جمله برنامه های سفر یک‌روزه روحانی به زادگاه خود است.

    دیدار با نخبگان هم یکی دیگر از برنامه های سفر یک روزه دکتر روحانی به سمنان است.

    شایان ذکر است ، دکتر حسن روحانی در قالب بیست و ششمین سفر کاروان تدبیر و امید روز سی و یکم فرودین 95 مهمان مردم سمنان بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار