مدیران خودروعصر اعتبار

تاکنون ۱۳قطار گردشگری بین المللی وارد کشور شده است

عصر ساختمان- مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت برخدمات مسافری راه‌آهن گفت: از ۳ سال گذشته تاکنون ۱۳ قطار گردشگری بین المللی با امنیت و ایمنی کامل در داخل کشور تردد کرده‌اند و این نشان از برنامه‌ریزی و حضور جدی راه‌آهن در صنعت گردشگری است.

تاکنون ۱۳قطار گردشگری بین المللی وارد کشور شده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، «علی کاظمی منش» با بیان اینکه سیزدهمین قطار گردشگری امروز (جمعه) درتهران به کارخود پایان می‌دهد، گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده 14چهاردهمین قطار گردشگری بین المللی نیز از 25 فروردین ماه با حضور اتباع خارجی، سفر خود را در ایران آغاز می کند.
    وی یادآورشد: سیزدهمین قطار گردشگری 12 فرودین ماه از مرز ملی سرخس وارد کشورشد و با عبورازشهرهای مشهد، کرمان، یزد، اصفهان، شیراز و تهران شرایط بازدید گردشگران ازمکان های دیدنی میهن اسلامی را فراهم کرد.
    کاظمی منش با بیان اینکه گردشگران خارجی این قطار18 فروردین ماه وارد تهران می شود، اظهارکرد: پس از بازدید مسافران این قطار از جاذبه های گردشگری شهر تهران گردشگران آن از تهران با هواپیما به کشورهای خود باز می گردند.
    مدیرکل برنامه ‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن در ادامه از برگزاری تور گردشگری دیگری از 25 فروردین ماه به نام هراز و یک شب با حضور مسافرانی از کشورهای آلمان، سوئیس، روسیه، مکزیک، ترکیه، فنلاند و دانمارک خبر داد و گفت: مسیر حرکت این تور گردشگری نیز از سرخس به عنوان مسیر ورودی به کشور آغاز می‌شود و در ادامه از شهرهای مشهد، یزد، اصفهان و شیراز بازدید می‌کنند.
    مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و زمان بندی های برای ورود چندین تورگردشگری بین المللی برای امسال قطعی شده و به تدریج شاهد ورود این گردگشران خارجی با قطار به کشور خواهیم بود.
     طبق برنامه ریزی های انجام شده جمهوری اسلامی ایران درصدد است در یک برنامه 10 ساله تعداد گردشگران خارجی را از 5 میلیون نفر در سال به بیش از 20 میلیون نفر تا افق سال 2025 میلادی افزایش دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار