مدیران خودروعصر اعتبار

بهره‌برداری از ۹۰۰ کیلومتر خط ریلی/ بهره برداری از ۴ پروژه آزادراهی در سال ۹۶

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه‌ریزی شده است تا پایان سال ۱۳۹۶، ۹۰۰ کیلومتر خط‌آهن ریل‌گذاری شود و به منظور تحقق این هدف بیشتر کارگاه‌ها در ایام نوروز فعال بودند و در خط‌آهن تهران-همدان متوسط روزانه هزار و ۱۵۴ متر ریل‌گذاری صورت گرفته است.

بهره‌برداری از ۹۰۰ کیلومتر خط ریلی/ بهره برداری از ۴ پروژه آزادراهی در سال ۹۶
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خیرالله خادمی در دیدار با کارمندان شرکت، مشاوران و پیمانکاران ضمن تشریح عملکرد شرکت در سال گذشته اظهار داشت: با افتتاح بخشی از محور هراز، آزادراه منجیل- رودبار، محور تهران- فیروزکوه- قائمشهر و...گره‌های ترافیکی محورهای شمال کشور در آستانه نوروز گشوده شد و تلاش خواهیم کرد تا در سال جدید قطعات اول آزادراه‌های بزرگ مقیاس کشور نیز به بهره‌برداری برسد.

    وی با تاکید بر فعال بودن کارگاه‌ها در ایام نوروز بیان کرد: بیشتر کارگاه‌ها طی ایام نوروز مشغول فعالیت بودند و در مسیر خط‌آهن تهران- همدان متوسط روزانه هزار و 154 متر ریل‌گذاری صورت گرفته است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی عملکرد سال 95 را مثبت ارزیابی کرد و افزود: برنامه‌‌ریزی شده است تا در سال 96، حدود هزار کیلومتر راه‌آهن به بهره‌برداری برسد و این در حالی است که متوسط این رقم در سال حدود 200 کیلومتر است که در نوع خود رکورد محسوب می‌شود.

    خادمی از وارد شدن 2 هزار کیلومتر ریل از طریق فاینانس به کشور خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر بیشتر خطوط ریلی در مرحله روسازی قرار دارند و تلاش ما این است تا در نیمه اول سالجاری ریلگذاری این مسیرها از محل 2 هزار کیلومتر ریل به اتمام برسد.

    وی همچنین بهره‌برداری قطعات اول برخی آزادراه‌های بزرگ مقیاس کشور را از دیگر برنامه‌ها در سال 96 دانست و اظهار داشت:‌ بهره‌بردرای از قطعات اول آزادراه تهران- شمال، کنارگذر جنوبی تهران، آزادراه اراک- خرم‌آباد، همت-کرج بخش دیگری از برنامه‌های ما برای سال جدید در حوزه آزادراهی کشور است.

    مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور از افزایش مقدار قیر به 3 میلیون تن در قانون بودجه خبر داد و گفت:‌ در سال جدید با اختصاص، 1هزار و 750 میلیار د تومان اسناد خزانه اسلامی، 2 هزار و 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت و ... تامین اعتبار مورد نیاز از محل سایر منابع در شرایطی که کشور با کمبود نقدینگی مواجه است تلاش خواهیم کرد تا به برنامه‌های تعیین شده در برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و اهداف شرکت برسیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار