مدیران خودروعصر اعتبار

مظفر، معاون عمرانی شهرداری اصفهان:

پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان از افتخارات عمرانی شهر اصفهان است

عصر ساختمان- معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان، یک ابر پروژه شهری است که از افتخارات عمرانی به شمار می آید و در آینده به یکی از برندهای شهری اصفهان تبدیل خواهد شد.

پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان از افتخارات عمرانی شهر اصفهان است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان، ایرج مظفر با بیان این که این پروژه به صورت هفتگی مورد بازدید و رصد معاونت عمران قرار می گیرد، اظهار داشت: نمایشگاه دایمی یکی از شاخص ترین ابرپروژه های اصفهان است که از نظر اهمیت در رده پروژه قطار شهری، میدان استقلال و سالن اجلاس سران قرار دارد و به همین دلیل با نظارت دقیق مدیریت کلان شهری و شخص بنده احداث می شود.

    وی تصریح کرد: در این پروژه تمامی پیش بینی های لازم از نظر توپوگرافی منطقه، اسکلت فلزی و بتنی، محوطه سازی و طراحی انجام شده و به جرأت می توان گفت ترکیب تجربه، تخصص و تکنولوژی در این پروژه به خوبی مورد استفاده قرار گرفته است.

    معاون شهردار اصفهان ضمن تقدیر از دقت نظر شرکت نمایشگاه های اصفهان در ساخت این مرکز مطابق استانداردهای جهانی، تأکید کرد: نمایشگاه در نظر اول ممکن است فقط یک سالن و تعدادی غرفه به نظر برسد اما در شهر اصفهان هر پروژه باید به یک شاخصه معماری تبدیل شود که خوشبختانه در مرکز نمایشگاه دایمی اصفهان نیز یکی از زیباترین نماهایی که می توان برای سالنی با این ابعاد در نظر گرفت، لحاظ شده که از نظر فنی و مهندسی، کار فوق العاده ای است، همچنین اشرافی که این پروژه بر رینگ چهارم ترافیک شهری اصفهان دارد و نمایی که برای این بخش از شهر ایجاد می کند، در کنار معماری مدرن و زیبایی که متناسب با معماری اصفهان در نظر گرفته شده و مشاوران بسیار توانمندی که در اختیار دارد، باعث شده این مرکز یکی از افتخارات عمرانی شهر اصفهان به حساب آید.

    مظفر اعلام کرد: بررسی طراحی و نقشه ها نشان می دهد این مرکز فراتر از یک پروژه ساختمانی است و اسکلت آن از پیچیدگی خاصی برخوردار است که از نظر محاسباتی و اجرا نیز بسیار شاخص و حساس است و نمونه آن به ندرت در کشور انجام شده، به همین دلیل امیدواریم در مرحله بهره برداری نیز با همین سرعت و کیفیت به یکی از مراکز تجاری و بازرگانی شاخص در ایران و منطقه تبدیل گردد.

    وی ابراز امیدواری کرد: با مساعدت مدیران شهری منابع مالی این پروژه تأمین شود تا به زودی شاهد بهره برداری فاز اول و انتقال نمایشگاه اصفهان به این محل باشیم.

    معاون شهردار اصفهان تصریح کرد: امیدواریم در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، پروژه هایی از این دست در سطح کشور افزایش یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار