مدیران خودروعصر اعتبار

همزمان با دهه افتتاح حساب ۱۰۰ امام(ره)؛

بهره برداری از طرح های عمرانی بنیاد مسکن در فارس

عصر ساختمان- ۲۹۷ میلیارد تومان پروژه عمرانی در استان فارس به بهر‌ه‌برداری می‌ر‌سد .

بهره برداری از طرح های عمرانی بنیاد مسکن در فارس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از صدا و سیما، مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس گفت: همزمان با 21 فروردین ماه سالروز افتتاح حساب 100 امام(ره) پروژه‌های عمرانی و مسکونی با اعتبار 297 میلیارد و 615 میلیون تومان در استان به بهره ‌برداری می‌ر‌سد.
      عطاءالله زمانی با بیان اینکه در این دهه، پروژه‌های عمرانی و مسکونی با اعتبار 297 میلیارد و 615 میلیون تومان در استان به بهره ‌برداری می‌ر‌سد گفت: بهسازی 7 هزار و 481 واحد مسکن روستایی با اعتبار 224 میلیارد و 430 میلیون ریال از جمله برنامه‌های شاخص این دهه است.
    وی بازسازی 351 واحد مسکن روستایی با اعتبار 11 میلیارد و 121 میلیون تومان و اجرای 9 پروژه طرح هادی روستایی با اعتبار 996 میلیون تومان را از دیگر برنامه‌های ویژه دهه حساب 100 امام خمینی (ره) در استان فارس عنوان و خاطرنشان کرد: در حوزه مسکن شهری نیز 622 واحد مسکونی در قالب 6 پروژه و با اعتبار 61 میلیارد و 70 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
    مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس افزود: در مجموع 19 هزار و 100 خانوار استان فارس از برکات این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند. زمانی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین فعالیت بنیاد مسکن در جهت توسعه روستاها تهیه طرح هادی است و بنیاد مسکن استان فارس باید در حدود 2 هزار و 400 روستای بالای 20 خانوار این استان طرح هادی تهیه کند که تاکنون در 2 هزار و 329 روستا این طرح تهیه شده است و به زودی جشن اتمام تهیه طرح هادی در روستای استان فارس برگزار می‌شود.
    مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه از 388 هزار و 680 واحد مسکونی روستایی استان تاکنون 218 هزار واحد مسکونی معادل 56 درصد واحدهای روستایی مقاوم‌سازی شده‌اند، گفت: در سال 96 نیز سهیمه بهسازی و نوسازی 14 هزار و 800 واحد روستایی به بنیاد مسکن داده شده است.
    زمانی با بیان اینکه برای کمک به تامین مسکن معلولان تفاهم‌نامه‌ای بین بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، سازمان ملی زمین و مسکن، سازمان بهزیستی و انجمن خیرین مسکن‌ساز منعقد شده است، افزود: براساس این تفاهم‌نامه برای 934 خانواده‌ دارای دو معلول و بیشتر استان فارس مسکن ساخته می‌شود که تاکنون کار ساخت 140 واحد مسکونی آغاز شده و 42 از این واحدها تکمیل شده است. 
    وی ادامه داد: براساس این تفاهم‌نامه 32 میلیون تومان وام بلاعوض در نقاط شهری و 18 میلیون تومان وام بلاعوض در نقاط روستایی برای تامین مسکن خانواده‌های دارای دو معلول در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو