مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار بناب اعلام کرد:

۹۰ درصد خانه‌های روستایی بناب سند مالکیت رسمی دارند

عصر ساختمان- فرماندار بناب گفت: ۹۰ درصد خانه‌های روستایی بناب سند مالکیت رسمی دارند.

۹۰ درصد خانه‌های روستایی بناب سند مالکیت رسمی دارند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، ولی الله فرج اللهی در جلسه شورای مسکن شهرستان بناب ضمن اعلام این خبر و با اشاره به وجود 11 هزار واحد مسکونی روستایی در این شهرستان، از مقاوم سازی80 درصد این مساکن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبرداد.

    وی خاطرنشان کرد: در چند روستای این شهرستان مسکن روستاییان از لحاظ مقاومت وضعیت مطلوبی ندارند که بنیاد مسکن باید اولویت های پرداخت تسهیلات بهسازی را به این روستاها معطوف نماید.

    رئیس شورای مسکن شهرستان بناب همچنین افزود: در سال گذشته برای 5 هزار و 200 واحد مسکونی روستایی تسهیلات بهسازی 180 و 200 میلیون ریالی با نرخ سود 5 درصد پرداخت شده است.

    تحویل شهرک ولی عصر بناب به شهرداری

    فرج اللهی سپس به توافق های اولیه بین اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری بناب در خصوص تحویل شهرک ولی عصر(عج) این شهرستان به شهرداری اشاره و اذعان کرد: متأسفانه بعضی از ادارات برای حل مشکلات شهرک ولی عصر(عج) کمک نمی کنند و این موضوع باعث شده تا این شهرک بعد از 20 سال از احداث آن با مشکلات متعددی مواجه باشد.

    وی تصریح کرد: نبود شبکه فاضلاب بزرگترین معضل ساکنان این شهرک است و نشت فاضلاب به پارکینیگ آپارتمان ها سلامت مردم را به خطر انداخته است.

    فرماندار بناب تأکید کرد: بزودی احداث شبکه فاضلاب این شهرک کلنگ زنی می شود و اجرای کلیه تأسیسات زیربنایی آن نیز در دستور کار راه و شهرسازی قرار گرفته است.

    فرج اللهی در ادامه آخرین زمان برای تکمیل و اتمام مساکن مهر در این شهرستان را آبان ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نیست و طولانی شدن  زمان اتمام باعث ایجاد هزینه های مضاعف برای خریداران می شود.

    وی همچنین از صدور 9 هزار سند مالکیت رسمی در روستاهای بناب خبرداد و افزود: 90 درصد واحدهای مسکونی روستایی شهرستان بناب دارای سند مالکیت رسمی هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار