مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان :

مسکن اجتماعی باکمک خیّران ساخته می شود

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از تدوین برنامه «مسکن اجتماعی» در کشور خبر داد و گفت:طرح مسکن اجتماعی با کمک خیران مسکن‌ساز از سال ۹۶ آغاز می شود و تا سال ۱۴۰۴ ادامه دارد.

مسکن اجتماعی باکمک خیّران ساخته می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا ، محمد اکبرزاده  با اشاره به فرا رسیدن سی وهشتمین سالروز صدور فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،اظهار کرد: از 21 تا 31 فروردین برنامه های بنیاد مسکن در سراسر کشور برگزار می شود.

    مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به وضعیت طرح هادی روستایی در استان، افزود: طرح هادی روستایی در قالب ساماندهی و اصلاح بافت های موجود و نیازمندی های عمومی و به منظور زمینه سازی جهت توسعه و عمران روستاها برای یک دوره 10 ساله طراحی شده است.

    وی از اجرای 254 طرح هادی روستایی در سال 95 با اعتباری بالغ بر یک‌ هزار میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: تمام طرح‌های هادی روستاهای بالای 20 خانوار در گیلان تهیه شده و صددرصد برنامه تحقق پیدا کرده است.

    این مقام مسئول با اشاره به تحقق 100 درصدی تهیه طرح هادی روستاهای بالای 20 خانوار در گیلان،گفت: همچنین طرح هادی 106 روستای گیلان در سال‌ های 94 و 95 بازنگری شد.

    اکبرزاده همچنین از تقدیم 120 هزار سند به روستاییان خبر داد و خاطرنشان کرد:جمعیت روستایی گیلان حدود یک میلیون نفر است و استان ما دارای رتبه سوم روستانشینی در سطح کشور است لذا بنیاد مسکن نسبت به سنددار کردن عرصه و اعیان املاک روستاییان در داخل طرح‌های هادی روستایی اقدام کرده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به صدور سند مالکیت در شهرهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر،افزود:تملک و واگذاری اراضی با مشارکت منابع طبیعی صورت می گیرد.

    وی با بیان اینکه گیلان جزو 3 استان برتر کشور در زمینه مقاوم‌سازی خانه های روستایی است،عنوان کرد:تعداد 5 هزار و 134 واحد پروژه مربوط به بهسازی مسکن روستایی در دهه بنیاد مسکن به بهره برداری خواهد رسید.

    اکبرزاده با بیان اینکه 6 هزار و 803 پروژه عمرانی به ارزش 2 هزار و 750 میلیارد ریال در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد، یادآور شد: تا پایان شهریور ماه امسال، 2 هزار و 500 واحد مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد.

    این مقام مسئول از تدوین برنامه «مسکن اجتماعی» در کشور خبر داد و گفت: طرح مسکن اجتماعی با کمک خیران مسکن‌ساز از سال 96 آغاز می شود و تا سال 1404 ادامه دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار