مدیران خودروعصر اعتبار

مردم دیر بوشهر خواستار بهسازی جاده دیر به بردخون شدند

عصر ساختمان-جمعی از مردم و رانندگان وسایل نقلیه از مناسب نبودن جاده دیر به سمت بردخون نگران هستند و خواستار تعریض و بهسازی این جاده شدند.

مردم دیر بوشهر خواستار بهسازی جاده دیر به بردخون شدند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹:۰۰

     

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا,در دیر اعلام کردند: جاده دیر به بردخون از جمله جاده های حادثه خیر این شهرستان است که به علت عرض کم، فقدان روشنایی مناسب و ایمن نبودن سالانه شاهد حوادث خونبار رانندگی است.
    یکی از شهروندان دیری گفت: این جاده حد فاصل شهر دیر تا بردخون یکی از راههای پرحادثه و خطرناک این شهرستان است که در سالهای اخیر حوادث و تلفات زیاد رانندگی در آن خ داده است.
    حسین احمدی افزود: جاده دیر به بردخون به طول 60 کیلومتر به دلیل وجود شرکت های پتروشیمی سیراف انرژی، متانول کاوه و وجود روستاهای ساحلی از بارترافیکی سنگینی برخوردار و برای رانندگان و مردم خطرناک است.
    وی اضافه کرد: در مورد حل مشکلات جاده پیگیری های فراوانی شده است اما تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته و مردم انتظار دارند که هر چه زودتر نسبت به ترمیم این جاده اقدام شود.
    فرماندار دیر با تایید مناسب نبودن جاده دیر به بردخون گفت: جاده دیر به سمت بردخون دارای عرض کم و بسیار خطرناک است و ترمیم و تعریض آن مورد توجه قرار گرفته و تصمیم هایی برای تعریض آن با کمک شهرداری، اداره راه و شهرسازی و شرکت متانول در دستور کار است.
    حمزه اعتماد افزود: جاده دیر به بردخون از مسیرهای بسیار پر تردد و مهم منطقه غربی شهرستان دیر است و بهسازی و نوسازی آن در دستور کار مسئولان مربوطه و دولت تدبیر و امید قرار دارد.
    وی اضافه کرد: در فاز اول آن بطول 600متر از دیر تا شرکت سایپا 2 بانده شده و در فاز دوم آن تا شاهزاده ابوالقاسم بطول هفت کیلومتر اخیرا از طرف اداره راه و شهرسازی کار مطالعاتی انجام گرفته و امیدواریم هرچه زودتر عملیات اجرایی آن آغاز شود.
    وی گفت: در صورت ترمیم و بهسازی این مسیر، در توسعه و عمران مناطق روستایی طول مسیر، تردد آسان وسایل نقلیه و کاهش خطرات جانی و مالی مردم نقش بسزایی دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار