مدیران خودروعصر اعتبار

۳زمین لرزه امروز شهرهای مختلف خوزستان را لرزاند

عصر ساختمان- ۳ زمین لرزه شهرهای مختلف خوزستان از جمله شهر سالند از توابع شهرستان دزفول، شهر رامهرمز و شهر قلعه‌خواجه از توابع شهرستان اندیکا را لرزاند.

۳زمین لرزه امروز شهرهای مختلف خوزستان را لرزاند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از تسنیم، سه زمین لرزه شهرهای مختلف خوزستان از جمله شهر سالند از توابع شهرستان دزفول، شهر رامهرمز و شهر قلعه‌خواجه از توابع شهرستان اندیکا را لرزاند.

    بر اساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران نخستین زلزله بامداد امروز شهر سالند از توابع شهرستان دزفول در استان خوزستان را به لرزه درآورد.

    این زمین لرزه که بزرگی آن 2.4 ریشتر بود امروز جمعه، 25 فروردین 1396 در ساعت 01:35:28 به وقت محلی در شهر سالند به وقوع پیوست.

    این زلزله در عمق 10 کیلومتری زمین و در 6 کیلومتری شهر سالند، 29 کیلومتری شهر لالی و 32 کیلومتری شهر گتوند در شمال استان خوزستان اتفاق افتاد.

    دومین زمین لرزه نیز به بزرگی 2.2 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین امروز جمعه، 25 فروردین ماه 1396 در ساعت 12:11:13 به وقت محلی در رامهرمز رخ داد.

    این زلزله در 10 کیلومتری شهر رامهرمز، 10 کیلومتری شهر هفتگل و 25 کیلومتری بخش میداود شهرستان باغملک در استان خوزستان به وقوع پیوست.

    سومین زمین لرزه نیز امروز جمعه 25 فروردین ماه 1396 در ساعت 13:48:48 به وقت محلی شهر قلعه خواجه از توابع شهرستان اندیکا در شمال استان خوزستان را لرزه درآورد.

    این زلزله در عمق 10 کیلومتری زمین به شدت 3.5 ریشتر رخ داد و محل وقوع آن 17 کیلومتری شهر قلعه خواجه، 37 کیلومتری شهر لالی و 49 کیلومتری شهر مسجدسلیمان در استان خوزستان بود.

    همچنین بنابر اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران نخستین زلزله روز پنجشنبه، 24 فروردین 1396 در ساعت 00:34:20 بامداد به وقت محلی شهر سالند از توابع شهرستان دزفول در شمال استان خوزستان را به لرزه درآورد.

    بزرگی این زلزله 1.8 ریشتر بود که در 8 کیلومتری شهر سالند، 31 کیلومتری شهر لالی و 35 کیلومتری شهر گتوند در شمال استان خوزستان رخ داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار