مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل:

تسهیلات مقاوم‌سازی واحدهای روستایی تا ۲۰ میلیون تومان در اردبیل افزایش یافت‌

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: امسال تسهیلات مقاوم‌سازی واحدهای روستایی به ۱۸ میلیون تومان و نیز ۲۰ میلیون تومان در روستاهای مرزی و روستاهایی که مبحث ۱۹ را رعایت کنند، افزایش یافته است.

تسهیلات مقاوم‌سازی واحدهای روستایی تا ۲۰ میلیون تومان در اردبیل افزایش یافت‌
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان»  به نقل از تسنیم، فرهاد سبحانی صبح امروز در نشست با فرماندار شهرستان خلخال اظهار کرد: اجرای طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی از اولویتهای مهم بنیاد مسکن بوده که در همین راستا امسال تسهیلات ارائه شده برای مقاوم‌سازی واحدهای روستایی به 18 میلیون و نیز 20 میلیون تومان در روستاهای مرزی و روستاهایی که مبحث 19 را رعایت کنند، افزایش یافته است.

    وی مقاوم‌سازی واحدهای روستایی را از راهکارهای اساسی برای کاهش حوادث و خسارات ناشی از آن دانست و بیان کرد: تلاش و جدیت بر این است تا تمامی سهمیه استان را در این زمینه تحقق بخشیم که در این راستا اطلاع‌رسانی به ساکنان روستاها و ترغیب آنها به استفاده از این تسهیلات و مقاوم‌سازی واحدهای خود از اهمیت بالایی برخوردار است.

    سبحانی با اشاره به برنامه‌های بنیاد مسکن در روستاهای شهرستان خلخال گفت: آغاز عملیات اجرایی فاز دوم مجموعه گردشگری ازناو با اولویت آبشار مصنوعی و ادامه طرح سنگفرش و اجرای طرح هادی و اتمام آن در روستاهای هدف گردشگری اندبیل و گیلوان با اختصاص اعتبارات مورد نیاز از جمله طرحها در خلخال است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با گرامیداشت سالروز تشکیل حساب 100 امام(ره) تصریح کرد: مشارکت و همکاری نهادهایی همچون کمیته امداد و بهزیستی و نیز خیران و افراد نیکوکار در کنار بنیاد مسکن زمینه‌ساز توسعه و عمران هر چه بیشتر مناطق روستایی و محرومیت‌زدایی در روستاها شده است.

    وی از سفر رئیس سازمان بنیاد مسکن به استان اردبیل و کلنگ‌زنی مجتمع تجاری در خلخال خبر داد و افزود: امسال با مشارکت و تعامل مناسب و شایسته خیران چهار واحد روستایی در شهرستان خلخال احداث شده و در کنار خیران کمیته امداد و بهزیستی نیز برای احداث واحدهای روستایی برای افراد نیازمند و محرومان همکاری مناسبی دارند که شایسته قدردانی است.

    سبحانی با اشاره به احداث مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول استان اظهار کرد:‌ علاوه بر مرکز استان این اقدام، با همکاری و مساعدت بهزیستی در شهرستان خلخال نیز شاهد احداث واحدهای مسکونی برای خانواده‌های دارای دو معلول هستیم که انتظار می‌رود هر چه زودتر تکمیل شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار