مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر بنیاد مسکن بیله‌سوار:

طرح هادی ۷۸ روستای شهرستان بیله‌سوار تهیه شد

عصر ساختمان- مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیله‌سوار گفت:‌ با اختصاص اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد ریال طرح هادی ۷۸ روستای شهرستان بیله‌سوار تهیه شد.

طرح هادی ۷۸ روستای شهرستان بیله‌سوار تهیه شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان»  به نقل از تسنیم، محتشم احدی صبح امروز در دیدار با فرماندار شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: تعداد روستاهای بهره‌مند از تهیه طرح هادی در سطح شهرستان 78 روستا بوده که اعتبار هزینه شده برای تهیه طرح هادی این تعداد روستا 14 میلیارد و 210 میلیون ریال بوده که در سال 95 تعداد 21 روستا در دست تهیه طرح هادی در اقدام به برنامه پنجم توسعه زیر 20 خانوار بوده است.

    وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای بازنگری طرح هادی روستاهای شهرستان افزود: تعداد 5 روستا با اعتبار 750 میلیون ریال بازنگری طرح شده است و در سال 95 نیز تعداد 2 روستای زرگر و فولادقوئی نیز پیشنهاد به بازنگری شده است.

    مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیله‌سوار در مورد اجرای طرح هادی 23 روستا با اعتبار بالغ بر 43 میلیارد ریال بیان کرد: تعداد 17 روستا با اعتبار 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی با احتساب پرداخت مطالبات در نظر گرفته شده است که بلافاصله بعد از تخصیص اعتبارات اجرا خواهد شد.

    احدی تصریح کرد: اجرای آسفالت معابر به مساحت 77 هزار مترمربع، اجرای جدول‌گذاری و کانیو معابر به طول17 هزار و 800 متر، اجرای پیاده‌رو و سنگ فرش به مساحت 7 هزار مترمربع، اجرای پل سنگی با دال مسطح بتنی به تعداد 3 دهنه، اجرای فضای ویژه و پارک به مساحت یک هزار و  500 مترمربع، اجرای کانال سنگی به طول610 متر، اجرای پی سنگی به حجم 700 مترمکعب، اجرای دیوار سنگی به حجم 650 مترمکعب، اجرای شن‌ریزی و زیرسازی 18 روستا به مساحت 110 هزار مترمربع از جمله اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان بیله‌سوار بوده است.

    وی گفت: تعداد 3 روستای بابک، گوگ تپه و انجیرلو به صورت تفاهم با دهیاریها با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون ریال زیرسازی و آسفالت شده و نیز علاوه بر آن 10 روستا به صورت تفاهم با دهیاری با احتساب 700 میلیون ریال شن‌ریزی شده است.

    احدی با اشاره به صدور احکام اسناد مالکیت روستایی در شهرستان اظهار کرد: در راستای حل مشکلات مالکیت روستائیان برای 16 روستای شهرستان اسناد مالکیت به تعداد 7 هزار و 205 جلد سند صادر شده که در اجرای آئین‌نامه اجرایی قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن وظیفه صدور سند در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت نیز به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شد که بنیاد مسکن شهرستان بیله‌سوار از سال 92 اقدام به تشکیل پرونده کرده است.

    مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیله‌سوار با اشاره به آمار صدور سند مالکیت در شهر بیله‌سوار و جعفرآباد بیان کرد: در مجموع 961 سند مالکیت در بیل‌ سوار و جعفرآباد صادر شده است که در سال 95 تعداد 81 فقره سند مالکیت برای بیله‌سوار و 65 مورد برای شهر جعفرآباد به ثبت رسیده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار