مدیران خودروعصر اعتبار

آخرین وضعیت گرفتارشدگان در سیلاب تشریح شد;

تخلیه آب از ۲۷۰ واحد مسکونی/ نفر فوتی و ۶ مفقودی

عصر ساختمان- سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تاکنون ۴۲ نفر شامل ۱۷ نفر در آذرشهر، ۱۸ نفر در عجب‌شیر، ۵ نفر در کردستان و یک نفر هم در آذربایجان غربی جان خود را در حادثه سیل از دست داده‌اند.

تخلیه آب از ۲۷۰ واحد مسکونی/ نفر فوتی و ۶ مفقودی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان»  به نقل از فارس، بهنام سعیدی در رابطه با آخرین وضعیت و آمار گرفتارشدگان در سیلاب اخیر،‌گفت: 6 استان و 18 شهرستان در یکی دو روز اخیر درگیر سیل شده‌اند که به 52 شهر و روستا به طور کلی امدادرسانی انجام شده و 5 هزار نفر این خدمات را دریافت کرده‌اند.

    وی ادامه داد: آنهایی که اسکان اضطراری یافته‌اند 410 نفر بوده و 8 نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

    سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: متأسفانه تا این لحظه 42 نفر از هموطنان ما جان خود را بر اثر سیلاب از دست داده‌اند که 17 نفر در آذرشهر، 18 نفر در عجب‌شیر، 5 نفر در کردستان (یک نفر به علت سقوط به رودخانه و 4 نفر به دلیل رانش زمین)، و یک نفر هم در آذربایجان غربی فوت کرده است.

    سعیدی ادامه داد: همچنین 6 نفر مفقودی داشته‌ایم که 4 نفر در آذرشهر و 2 نفر در عجب‌شیر بوده است.

    وی در مورد مجموعه اقدامات انجام شده گفت: تخلیه آب از منازل مسکونی در 270 واحد و رهاسازی خودرو از مسیر سیلاب 44 مورد بوده است.

    وی گفت: 97 تیم امدادی عملیات امدادرسانی را انجام داده و در حال انجام است و هنوز در 4 استان آذربایجان‌های شرقی و غربی، قزوین و مازندران عملیات ادامه دارد.

    وی تأکید کرد:میزان برآورد خسارت توسط تیم‌های ارزیاب در منطقه در حال انجام است تا خسارت کشاورزی ناشی از وقوع طوفان و سیلاب و خسارت مالی در منازل مسکونی و خودروها بررسی شود.

    سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور  به هموطنان توصیه کرد: رعایت نکات ایمنی و احتیاط را داشته باشند و از توقف در حاشیه رودخانه‌ها، کانال‌ها و مناطق مستعد سیلاب خودداری کنند همچنین از تردد غیرضروری در روده‌دره‌های مناطق کوهستانی که احتمال جاری شدن سیلاب دارند پرهیز کرده و از تماشای صحنه‌های سیلاب و نزدیک شدن به مناطق خطرناک خودداری کنند و علاوه بر نجات جان خود در درجه اول با نیروهای امدادرسان همکاری‌های لازم را داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار