مدیران خودروعصر اعتبار

دعوت از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش؛

فراخوانی برای ارائه ایده‌های خلاقانه و نوآور داوطلبان برای بهبود عملکرد مدیریت شهری

عصر ساختمان- مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرتهران جهت ارائه ایده‌های خلاقانه و نوآور خود برای بهبود عملکرد مدیریت شهری در دومین ایده بازار شهری دعوت کرد.

فراخوانی برای ارائه ایده‌های خلاقانه و نوآور داوطلبان برای بهبود عملکرد مدیریت شهری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، علی فرهادی گفت: با هدف پرورش و بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه و کاربردی شهروندان در ارتقاء سطح زندگی شهری، دبیرخانه دائمی ایده‌های شهری ایجاد شده است  و برگزاری دومین ایده بازار شهری در ابتدای سال جاری در برنامه عملیاتی خود قرار دارد.

    معاون علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران افزود: این رویداد فرصت مناسبی برای مشارکت افرادی است که ظرفیت مشارکت در شورای شهر را در خود دیده‌اند تا با حضور در ایده بازار حداقل یک ایده خلاقانه برای مدیریت بهینه شهر تهران را ارائه دهند.

    رییس ستاد برگزاری دومین ایده بازار شهری ادامه داد: در صورتی که این افراد در شورای شهر به عنوان منتخب مردم حضور داشته باشند خودشان موضوع ایده را پیگیری می‌کنند و در غیر این صورت، مدیریت شهری می‌تواند از ظرفیت مذکور استفاده نماید.

    فرهادی تصریح کرد: با عنایت به ثبت نام بیش از دو هزار نفر در انتخابات شورای شهر تهران در صورت مشارکت این افراد در ایده‌بازار این رویداد می‌تواند به عنوان بستری مناسب برای جمع‌آوری ایده‌های نوآورانه کاندیداهای شورای شهر به مجموعه‌ای قابل اعتنا تبدیل گردد.

    وی تاکید کرد: الگوی برگزاری دومین ایده بازار شهری با کارکرد بهره‌گیری از نوآوری‌های خلاقانه شهروندان، نخبگان دانشگاهی، پژوهشگران جوان و اجرایی نمودن ایده‌های برتر طراحی شده است و بر آن است تا فضایی را به منظور عملیاتی شدن ایده‌ها در شهر فراهم آورد.  بی گمان برگزاری اثر بخش این رویداد، مشارکت حداکثری همه ذی نفعان بالاخص شرکت‌های فناوری و ایده‌پردازان جوان، برای حل چالش‌های اصلی در شهر را می‌طلبد.

    معاون علم و فناوری مرکز مطالعات تاکید کرد این رویداد فرصتی است تا اندیشه‌های نخبگان و متخصصان از طیف‌های مختلف اجتماعی قابلیت اجرایی شدن بیابد لذا مرکز مطالعات از تمامی شهروندان برای مشارکت در این مهم دعوت به عمل می‌آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو