مدیران خودروعصر اعتبار

قیمت آپارتمان‌های ۶۰ متری تهران

عصر ساختمان- با ورود به فصل بهار به نظر می‌رسد پیش‌بینی‌های کارشناسان مسکن هم محقق شده و بهار بازار مسکن در سال ۹۶ از راه برسد.

قیمت آپارتمان‌های ۶۰ متری تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از آنا، با تکان خوردن آمار معاملات بازار مسکن به نظر می‌رسد که پیش‌بینی‌ها برای شدت گرفتن شیب خروج از رکود بازار تحقق یافته باشد.

    هرچند که سال گذشته این بازار وارد دوره پیش رونق خود شد اما با توجه به وضعیت اقتصادی در نهایت با نرخ رشد منفی مواجه بود. با این حال کارشناسان بازار مسکن اعتقاد دارند که نشانه‌های خروج از رکود می‌تواند نویدی برای پایان رکود باقی مانده از سال 91 در بازار مسکن باشد.

    در این میان خرید و فروش و معاملات خانه‌های به اصطلاح نقلی هم می‌تواند با توجه به نیاز نقدینگی کم‌تر، عاملی برای تحریک بازار باشد. البته واحدهای مسکونی کم‌ متراژ همواره در صف نخست تقاضا برای خرید قرار دارند. در ادامه قیمت تعدادی از واحدهای مسکونی با متراژ 60 متر در تهران آمده است:

    63 متر آپارتمان یک ساله در افسریه 245 میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین 62 متر آپارتمان 2 خوابه در محدوده نبرد شمالی 210 میلیون تومان برای فروش آگهی شده است.

    در شیخ هادی قیمت 60 متر آپارتمان یک خوابه 250 میلیون تومان است. واحد مسکونی 65 متری در سعادت‌آباد 420 میلیون تومان قیمت دارد.

    در منطقه امیریه 60 متر آپارتمان بدون پارکینگ 177 میلیون تومان فروخته می‌شود. در دهقان-پیروزی نیز 65 متر آپارتمان یک خوابه 270 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

    در محصل-پیروزی قیمت آپارتمانی 64 متری 2 خوابه با انباری 290 میلیون تومان است. 65 متر آپارتمان در طبقه اول در منطقه نظام آباد (مدنی) 247 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

    65 متر آپارتمان 2 خوابه در اشرفی اصفهانی 350 میلیون تومان فروخته می‌شود. 60 متر آپارتمان تک واحدی در محدوده جیحون 200 میلیون تومان برای فروش آگهی شده است.

    در منطقه کارون شمالی 63 متر آپارتمان یک خوابه 160 میلیون قیمت خورده است. در منطقه شهران قیمت آپارتمان 60 متری یک خوابه 240 میلیون تومان است.

    آپارتمان 60 متری دو خوابه در ستارخان 360 میلیون تومان به فروش می‌رسد. در تهرانپارس شرقی 60 متر آپارتمان 2 خوابه بازسازی‌ شده در طبقه چهارم 250 میلیون تومان برای فروش آگهی شده است.

    آپارتمان 60 متری 2 خوابه در پونک 280 میلیون تومان قیمت دارد. در گیشا آپارتمان 60 متری 2 خوابه 460 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار