مدیران خودروعصر اعتبار

مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام؛

کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ ریزی و مدیریت شهری در مشهد آغاز شد

عصر ساختمان- هشتمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در چارچوب برنامه های رویداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام روز سه شنبه طی مراسمی در دانشگاه فردوسی مشهد آغازشد.

کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ ریزی و مدیریت شهری در مشهد آغاز شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا, دبیرکنفرانس گفت: از مجموع 235 مقاله ارائه شده به دبیرخانه کنفرانس 139 مقاله مورد پذیرفته شده است.
    هادی اعظمی افزود: برگزاری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در سطح ملی از سال 1385 در مشهد آغاز شده و با توجه به اینکه در سال 2017 این شهر پایتخت فرهنگی جهان اسلام است کنفرانس کنونی به صورت بین‌المللی برپا می‌شود.
    وی ادامه داد: هدف این کنفرانس هم‌اندیشی اساتید، نخبگان و مدیران حوزه‌های شهری و تبادل تجربیات، دستیابی به مولفه ها و معیارهای پایتخت فرهنگی و بهره گیری از تجربه های ملی و بین المللی در زمینه مدیریت و برنامه ریزی شهری است.
    دبیر کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری گفت: در این چارچوب اساتید مطرح ملی و بین‌المللی همچون دکتر مهران مدنی استاد محیط ‌زیست شهری دانشگاه آمریکایی بیروت، دکتر فرماست محقق شهر هوشمند و مشاور ارشد شهر هوشمند آمستردام، گبهارت استاد دانشگاه هایدلبرگ، پروفسور صدریا اندیشمند و پژوهشگر مسائل فرهنگی، صرافی استاد برنامه ریزی شهری و منطقه ای دانشگاه شهید بهشتی، رضویان استاد گروه جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری دانشگاه تربیت مدرس، سعید رضا عاملی استاد گروه ارتباطات دانشکده علوم اجتماعی تهران و دکتر مجید فتحی از آلمان حضور خواهند داشت.
    مراسم آغزین این کنفرانس با حضور استاندار خراسان رضوی، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد و جمعی دیگر از مدیران شهری و استانی برگزار شد.
    هشتمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری توسط شورای اسلامی شهر مشهد، شهرداری مشهد، و دانشگاه فردوسی مشهد تا ششم اردیبهشت جاری ادامه دارد.
    کلانشهر مذهبی مشهد در سال 2017 میلادی به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در آسیا انتخاب شد و مراسم رسمی افتتاحیه این رویداد بزرگ پنجم بهمن ماه سال گذشته با حضور بیش از 250 میهمان خارجی از کشورهای اسلامی برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار