مدیران خودروعصر اعتبار

پیرهادی مطرح کرد؛

ساماندهی انبارهای ناامن و انبارهای مواد شیمیایی در بازار و پامنار

عصر ساختمان- عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: ساماندهی انبارهای ناامن و انبارهای مواد شیمیایی در محلات بازار و پامنار در دست پیگیری است.

ساماندهی انبارهای ناامن و انبارهای مواد شیمیایی در بازار و پامنار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران،  محسن پیرهادی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در رابطه با وضعیت محله بازار واقع در منطقه 12 اظهار داشت: در حوزه سلامت، احداث بوستان و فضای سبز در سطح محله، ساماندهی مشاغل و صنایع مزاحم و آلوده کننده محیط زیست در سطح محله به ویژه انبارهای نا امن با خطر زیاد و منزل های کارگاهی در دستور کار قرار دارد.

    وی بیان کرد: در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک محله نیز مواردی از جمله اجرای تمهیدات ترافیکی به منظور ساماندهی تردد و پارک  موتورسیکلت‌ها در سطح محله به منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک و آسایش ساکنان به ویژه در حاشیه پیاده روی خیابان مصطفی خمینی(ره) مطرح شده که در دست بررسی است.

    *ساماندهی تردد و پارک وانت بارها در  محله بازار

    پیرهادی اضافه کرد: اجرای تمهیدات ترافیکی به منظور ساماندهی تردد و پارک وانت بارها در سطح محله، احداث پارکینگ طبقاتی، با مشارکت بخش خصوصی به منظور پارک خودرو و موتورسیکلت، بازگشایی و تعریض معابر زیر 6 متر در سطح محله وکانیو کردن جوی آب ها، جداول و فاضلاب ها در سطح محله به ویژه کوچه شهید موسوی سایر مواردی است که در حوزه عمران قابل بررسی است.

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد:  احداث استخر، مجموعه و سالن‌های ورزشی، احداث مجموعه های فرهنگی، آموزشی، و مذهبی در سطح محله و ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی اعم از اعتیاد، تجمع کارتن خواب ها شب هنگام سایر مواردی است که در سطح محله پیگیری می شود.

    رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در حوزه معماری و شهرسازی نیز مواردی از جمله تقویت کارآمدی و به روزرسانی بسته های تشویقی از سوی سازمان نوسازی در محدوده بافت های فرسوده سطح محله و افزایش تراکم اعطایی املاک تجمیعی، تعیین تکلیف طرح اصلاح گذربندی شبکه های عبوری محله در ارتباط با اجرای طرح تفصیلی قدیم و جدید و شناسایی املاک دارای ارزش تاریخی- فرهنگی و تعامل لازم با سازمان میراث فرهنگی به  منظور تدوین ضوابط احداث بنا در دستور کار قرار دارد.

    وی بیان کرد: اهالی محل و کسبه از نیروی انتظامی  درخواست  اتخاذ تدابیر امنیتی مناسب جهت برقراری امنیت، جمع آوری سارقان و معتادان را مطرح کردند که این موضوع به ناجا ارجاع داده شده است.

    *محله  پامنار - منطقه 12

    پیرهادی همچنین به شرایط محله پامنار واقع در منطقه 12 اشاره کرد و گفت: در حوزه سلامت، امکان تجهیز و مناسب سازی فضاهای سبز محله به مبلمان و وسایل تفریحی، ورزشی و وسایل بازی کودکان، احداث بوستان و فضای سبز، مناسب سازی و تجهیز خیابان پامنار به مبلمان شهری اعم از نیمکت، سطل زباله و نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور تفکیک و جمع آوری به موقع زباله ها، شستشوی روزانه مخازن و افزایش تعداد مخازن زباله در مجاورت مغازه ها در سطح محله به ویژه در خیابان پامنار در دستور کار قرار دارد.

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران به ساماندهی مشاغل و صنایع مزاحم و آلوده کننده محیط زیست در سطح محله به ویژه انبارهای شیمیایی در کوچه ناصرخسرو و خدابنده لو اشاره کرد و گفت: این مورد به طور ویژه در دست بررسی است.

    *احداث میدان میوه و تره بار در سطح محله پامنار

    رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: احداث میدان میوه و تره بار در سطح محله، پیش بینی و ساخت سرویس بهداشتی در سطح خیابان پامنار، تأمین روشنایی معابر خیابان پامنار ، احداث ایستگاه آتش نشانی در سطح محله و امحا حیوانات موذی اعم از موش در دستور کار قرار دارد.

    وی اضافه کرد: در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک محله نیز مواردی در دست بررسی است که از آن جمله می توان به اجرای تمهیدات ترافیکی به منظور ساماندهی تردد و پارک موتورسیکلت ها در سطح محله، ترمیم و مناسب سازی شبکه  معابر و پیاده روهای موجود در سطح محله به ویژه تسهیل رفت و آمد معلولان و سالمندان و تخصیص خط تاکسی از محله به سمت میدان امام خمینی(ره) برای تسهیل عبور و مرور اهالی محله اشاره کرد.

    *احداث و نصب پل عابر پیاده مکانیزه

    پیرهادی گفت: احداث و نصب پل عابر پیاده مکانیزه حد فاصل کوچه برادران  و خیابان مصطفی خمینی، امکان بازگشایی و تعریض معابر زیر 6 متر در سطح محله، احداث پارکینگ طبقاتی، با مشارکت بخش خصوصی به منظور پارک خودرو و موتورسیکلت سایر مواردی است که در دست پیگیری است.

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حوزه فرهنگی و اجتماعی محله نیز مواردی از جمله احداث استخر و مجموعه ورزشی، احداث مجموعه های فرهنگی و آموزشی، مذهبی و تفریحی، ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی اعم از اعتیاد، تجمع کارتن خواب ها شب هنگام در سطح محله و تجهیز ساختمان سرای محله در دستور کار قرار دارد.

    رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران افزود: ساماندهی و تعیین تکلیف ملکی واقع در کوچه خلیلی مفرد، جنب حسینیه علی بن ابی طالب(ع)، کارآمدی و به روزرسانی بسته‌های تشویقی از سوی سازمان نوسازی در محدوده بافت های فرسوده  سطح محله و افزایش تراکم اعطایی املاک تجمیعی، تعیین تکلیف و ساماندهی خرابه های واقع در سطح محله و تعیین تکلیف طرح اصلاح گذربندی شبکه های عبوری محله در ارتباط با اجرای طرح تفصیلی قدیم و جدید از مواردی است که در حوزه شهرسازی در دستور کار قرار دارد.

    وی گفت: در راستای بررسی و رسیدگی به مشکلات محلات شهر تهران از ابتدای دوره چهارم شورای شهر تهران و در طی 3 سال و نیم مسئولیت خود، به مشکلات و مطالبات 227 محله شهر تهران رسیدگی کرده و علاوه بر دیدار با شهروندان محلات و یا دریافت مشکلات و خواسته ها از طریق شورایاران و فعالان مناطق، کمبودها را به دستگاه و سازمان های ذی‌ربط در شهرداری تهران ارجاع داده و پیگیر حل مشکلات شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار