مدیران خودروعصر اعتبار

سردار فتحی زاده مطرح کرد؛

لزوم تکمیل طرح های عمرانی در مسیر تردد زائران اربعین

عصر ساختمان- جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر لزوم تکمیل طرح های عمرانی و بهسازی محور ایلام – مهران، گفت: نیروی انتظامی در حال بروز رسانی طرح های انتظامی، امنیتی و ترافیکی ویژه اربعین است.

لزوم تکمیل طرح های عمرانی در مسیر تردد زائران اربعین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار داشت: در جلسه امروز که با حضور تعدادی از فرماندهان انتظامی در استان ایلام و شهر مهران برگزار شد، از نزدیک شاهد برنامه ریزی  و هماهنگی های لازم برای فراهم کردن بسترهای برگزاری کنگره عظیم اربعین در سال جاری بودم؛  از مسئولان مربوطه خواستیم این اقدامات هرچه سریع تر انجام شود.

    وی با اشاره به اهمیت جهانی کنگره عظیم اربعین، افزود: نیروی انتظامی از مدت ها پیش با بررسی، تجزیه و تحلیل برنامه اربعین سال گذشته، طرح ریزی ها و برنامه های خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم امسال آغاز کرده است؛ اقدامات زیرساختی ناجا مناسب با طرح ها صورت گرفته و درصدد هستیم براساس هماهنگی های لازم ظرف مدت 6 ماه قبل از برگزاری این کنگره، آن را انجام دهیم.

    جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا به بازدید از وضعیت زیر ساخت های شهر مهران و جاده ایلام – مهران اشاره کرد و گفت: نخستین جلسه قرارگاه اربعین با حضور فرمانده انتظامی و مرزبانی استان ایلام برگزار شد که اقدامات انجام شده مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی برای بهبود شرایط در اربعین امسال در مقایسه با سال گذشته، اتخاذ کردیم.

    این مقام ارشد انتظامی با قدردانی از تلاش های در حال انجام برای بهبود محور ایلام – مهران، گفت: نیروی انتظامی در حال بروز رسانی طرح های عملیاتی، ترافیکی و امنیتی ویژه اربعین است.

    سردار فتحی زاده با تاکید بر لزوم تکمیل طرح های عمرانی در مسیر تردد زائران اربعین حسینی(ع) گفت: پروژه های زیر ساختی و طرح های ناجا امسال قبل از شروع اربعین به پایان خواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار