مدیران خودروعصر اعتبار

اسدی در مراسم افتتاح ۱۲۰ پروژه شهری منطقه ۵ مطرح کرد؛

آماده سازی ۷ ایستگاه مترو در منطقه ۵ تهران

عصر ساختمان- شهردار منطقه ۵ گفت: با بهره‌برداری از خط ۶ مترو تهران، ۷ ایستگاه مترو در این منطقه برای استفاده شهروندان آماده می شود.

آماده سازی ۷ ایستگاه مترو در منطقه ۵ تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محسن اسدی شهردار منطقه 5 در مراسم افتتاح 120 پروژه عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و خدماتی منطقه 5 که امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: از جمله پروژه‌های اجتماعی و فرهنگی که در سطح منطقه 5 افتتاح شده است می‌توان به ساخت سرای محلات، مساجد و مجموعه بهاران که در میان سایر مناطق به لحاظ امکانات پیشرو است و همچنین در زمینه ورزشی به بیش از 9 پروژه و 70 زمین ورزشی روباز که بهره برداری شده‌اند، اشاره کرد.

    وی با اشاره به افتتاح مجموعه شهربانو با امکانات مختلفی برای بانوان این منطقه، افزود: رسیدگی ویژه به معلولان از جمله اهداف مدیریت شهری است، در این راستا بالابر و دیگر امکانات برای دانش آموزان معلول به بهره برداری رسیده است.

    اسدی با بیان اینکه 15 طرح ترافیکی در منطقه به منظور توسعه حمل و نقل عمومی به بهره برداری رسیده است، خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری از خط 6 مترو تهران، 7 ایستگاه مترو در این منطقه برای استفاده شهروندان آماده می شود.

    شهردار منطقه 5 در ادامه بیان داشت: از جمله بوستان‌های افتتاح شده در منطقه شامل بوستان جانبازان و روشندلان است، همچنین در زمینه توسعه جنگلداری و فضای سبز اقدامات مهمی انجام شده است.

    وی گفت: بهینه سازی معابر از جمله اقدامات دیگر در حوزه عمرانی است که در ماه آینده به بهره برداری می رسد، همچنین با همکاری شرکت فاضلاب استان تهران طرح هایی را در راستای توسعه فضای سبز در دست خواهیم داشت.

    اسدی افزود: توسعه شبکه آبرسانی، ساخت سرویس های بهداشتی شهری، ایجاد فضای بازی کودکان، تجهیز وسایل ورزشی برای بزرگسالان، افتتاح 3 بازار میوه و تره بار، احداث مجموعه شهروند، ایجاد سیستم روشنایی، جمع آوری آب های سطحی، احداث و بهینه سازی معابر از جمله اقدامات مهم صورت گرفته در این منطقه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار