مدیران خودروعصر اعتبار

پیرهادی خبر داد؛

تسریع در احداث پروژه خانه و موزه شهدا در محله حافظیه

عصر ساختمان- عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از تسریع در احداث پروژه خانه و موزه شهدا در محله حافظیه و احداث سوله بحران در محله زاهد گیلانی خبر داد.

تسریع در احداث پروژه خانه و موزه شهدا در محله حافظیه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر، محسن پیرهادی در رابطه با وضعیت محله حافظیه واقع در منطقه 13 گفت: احداث سرویس بهداشتی در بوستان ها و فضای سبز محله و افزایش مخازن زباله و توزیع سطل های زباله خشک و تر در راستای اجرای طرح تفکیک زباله در حوزه سلامت در دستور کار قرار دارد.

    نصب آسانسور در ورودی ایستگاه مترو کلاهدوز

    وی تصریح کرد: در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک محله نیز مواردی در دست پیگیری است که از آن جمله می توان به  ترمیم، همسطح سازی و  مناسب سازی معابر سطح محله،   نصب آسانسور در ورودی ایستگاه مترو کلاهدوز،  تغییر جانمایی ایستگاه تاکسیرانی در انتهای خیابان شهید خشی جنب پارک پیروزی و بازگشایی و اصلاح هندسی در خصوص مسیر دسترسی محلی به خیابان سی متری نیروی هوایی و احداث دوربرگردان در این محدوده اشاره کرد.

    پیرهادی افزود: شورایاری محله پیشنهاداتی را در حوزه فرهنگی و اجتماعی ارائه کرده اند که عبارتند از احداث سالن و زمین ورزشی چند منظوره در سطح محله،  تسریع در احداث  پروژه خانه و موزه شهدا، تسریع در احداث  ساختمان سرای محله و احداث گرمخانه برای قشر آسیب دیده اعم از فراد بی خانمان، کارتن خواب ها، معتادین و ... در سطح محله.

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه در خصوص وضعیت محله زاهد گیلانی واقع در منطقه 13  تصریح کرد: احداث بوستان و فضای سبز در سطح محله،  ساماندهی مشاغل مزاحم و عاملین سد معبر به ویژه میوه فروشان و دست فروشان، شستشو و لایروبی انهار محله به ویژه انهار،  نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله ها، تفکیک زباله، نظافت و شستشوی مستمر سطل های زباله مکانیزه در سطح محله و احداث سوله ی بحران در دست پیگیری است.

    رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: احداث پل عابر مکانیزه در سطح محله به ویژه خیابان پیروزی، ترمیم، همسطح سازی و مناسب سازی معابر، ترمیم، لکه گیری و آسفالت معابر سطح محله به ویژه خیابان های پیچک جنوبی و شمالی، پرواز، اصلاح هندسی در خصوص پل صفا، ورودی از سمت اتوبان امام علی (ع) و بازگشایی و تعریض معابر زیر 6 متر در سطح محله سایر موارد در دست اقدام است.

    احداث کتابخانه در محله زاهد گیلانی

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پیشنهادات مطرح شده از سوی شورایاران در حوزه فرهنگی و اجتماعی محله زاهد گیلانی، گفت: احداث فضاهای فرهنگی، ورزشی چند منظوره در محله، احداث کتابخانه، احداث دارالقران در محله، مساعدت به مساجد به منظور برگزاری برنامه های مناسبتی و مذهبی،  مساعدت به منظورتوسعه و  بازسازی مساجد محله اعم از مساجد اباعبداله (ع) و  فخریه از جمله پیشنهادات ارائه شده است.

    وی اضافه کرد: تجهیز ساختمان سرای محله، لزوم ایمنی سازی و تجهیز سه مسجد محله به ویژه تجهیز به کپسول آتش نشانی و سایر ملزومات، ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی از جمله متکدیان، کارتن خواب ها، معتادین و مساعدت به سرای محلات به منظور برگزاری دوره های آموزشی و مذهبی جهت  بهره مندی اهالی محله سایر مواردی است که در حوزه فرهنگی پیگیری می شود.

    لزوم رعایت نکات ایمنی(HSE) در کارگاه های ساختمانی

    پیرهادی گفت: در حوزه شهرسازی و معماری محله نیز مواردی از جمله نظارت مستمر بر نحوه ی احداث بنا در سطح محله به ویژه محدوده های خارج از حریم شهر تهران و لزوم رعایت نکات ایمنی(HSE) در کارگاه های ساختمانی در سطح محله در دستور کار قرار دارد.

    رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: در راستای بررسی و رسیدگی به مشکلات محلات شهر تهران از ابتدای دوره چهارم شورای شهر تهران و در طی سه سال و نیم مسئولیت خود، به مشکلات و مطالبات 227 محله شهر تهران رسیدگی کرده و علاوه بر دیدار با شهروندان محلات و یا دریافت مشکلات و خواسته ها از طریق شورایاران و فعالان مناطق، کمبودها را به دستگاه و سازمان های ذیربط در شهرداری تهران ارجاع داده و پیگیر حل مشکلات شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار