مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار شاهرود:

۲۳۴ هزار مترمربع راه روستایی شاهرود آسفالت شد

عصر ساختمان- فرماندار شاهرود ضمن اشاره به توزیع ۱۰ هزار تن قیر رایگان در استان سمنان بابیان اینکه ۴۶درصد از این مقدار در شاهرود جذب شد، گفت: ۲۳۴ هزار مترمربع راه روستایی طی دو سال اخیر آسفالت شد.

۲۳۴ هزار مترمربع راه روستایی شاهرود آسفالت شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر ، سید محمدرضا هاشمی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست بنیاد مسکن شاهرود با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان سمنان به میزبانی فرمانداری ویژه این شهرستان با بیان اینکه نگاه دولت به روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته در حوزه آبرسانی و زیرساخت ها بسیار ویژه است، ابراز داشت: توزیع قیر رایگان و آسفالت اقدام بسیار ارزشمندی بود که طی دو سال با اقدام جهادی به انجام رسید که طی آن 234 هزار متر مربع معابر روستایی آسفالت شد و زمانی با سال های قبل مقایسه می کنیم متوجه خواهیم شد که انقلابی در این حوزه شکل گرفته است.

    وی همچنین یکی از دغدغه های موجود در روستاها را صدور سند مالکیت ذکر کرد که بسیاری از روستاها اکنون از مزایای آن برخوردار هستند، و افزود: همچنین در 100درصد روستاهای بالای 20خانوار در حوزه شاهرود طرح هادی تعریف شد و این طرح در بیش از 60 درصد روستاها آماده اجرا است که با همکاری دهیاری ها و شوراها توانستیم این اقدامات را به نحو مطلوب انجام دهیم.

    فرماندار شاهرود با بیان اینکه تلاش جدی دهیاری و شوراها رضایت نسبی مردم را در حوزه مسکن فراهم کرد، ابراز داشت: یکی از اقدامات بسیار شایان حوزه بنیاد مسکن، شروع به کار مجدد واحد مسکونی 206 واحدی بعد از تعطیلی طولانی مدت آن بود که پس از گذشت شش ماه اکنون با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

    هاشمی تاکید کرد: باید توجه داشت در حوزه روستایی تا زمانی قیر رایگان، آسفالت باشد اما رضایت مندی وجود نداشته باشد کار جهادی صورت نگرفته است لذا امیدواریم با تعامل هر چه بیشتر، دهیاری ها و شوراها در راستای رضایتمندی مردم کوشا باشند.

    وی در ادامه به موضوع انتخابات اشاره و با بیان اینکه مردم در 29 اردیبهشت حضور خود در پای صندوق های رای را به ساعات پایانی موکول نکنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه حماسه سیاسی را در پیش روی داریم لذا باید دهیاری ها و شوراها مردم را به حضور پرشور و انقلابی در پای صندوق های رای دعوت کنند و باید گفت به دنبال این نیستیم که چه کسی از صندوق بیرون خواهد آمد بلکه مهم اجرای قانون است که تا تعامل بین دستگاه های اجرایی نباشد نمی توان در این زمینه موفق عمل کرد.

    معاون استاندار سمنان افزود: 127شعبه اخذ رای تمام الکترونیک در شاهرود آماده اخذ آرای مردم خواهد بود و انتظار داریم مردم با حضور حداکثری خود با سرلوحه قرار دادن امانت داری و اخلاق نیکو برگ زرینی را در انتخابات پیش رو رقم بزنند.

    در این جلسه از زحمات سید رضا حسینی تقدیر و مهدی پارسا به عنوان سرپرست جدید بنیاد مسکن شاهرود معرفی شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو