مدیران خودروعصر اعتبار

قناعتی:

ساخت اتوبان صدر در دوره سوم شورای شهر کلید خورد

عصر ساختمان- عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساخت این اتوبان در دوره سوم شورای شهر تهران مطرح شد و بعد از بررسی های زیاد اعضا به این نتیجه رسیدند که به جای ساخت تونل باید در این مسیر اتوبان ساخته شود.

ساخت اتوبان صدر در دوره سوم شورای شهر کلید خورد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران  با اشاره به اظهارات مطرح شده از سوی متصدی معاون سازمان حفاظت محیط زیم مبنی بر اینکه اتوبان صدر غیرکارشناسی ساخته شده است، اظهار داشت:  خانم ابتکار در دوره سوم شورای اسلامی شهر تهران در شورا حضور داشتند و ساخت اتوبان صدر را خود به تصویب رساند.

    وی با بیان اینکه روزانه بین یک هزار تا یک هزار و 500 دستگاه خودرو به شهر تهران اضافه می شود، افزود: اگرچه نمی توانیم جلوی تولید خودرو و خرید آن توسط شهروندان را بگیریم اما باید برای این خودروها برنامه ریزی هایی دقیقی انجام دهیم.

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید برای برون رفت از این بن بست به فکر ساخت معابر، بزرگراه، تقاطع، تونل و پل باشیم، گفت: هم اکنون برای وصل کردن شرق به غرب تهران و بالعکس با مشکلاتی مواجه هستیم.

    قناعتی ادامه داد: روزانه نزدیک به 25 درصد خودروهای استان های دیگر از شهر تهران عبور می کنند، به همین دلیل باید فضاهای تهران را به گونه ای تلطیف کنیم که عبور و مرور آسان شود.

    وی با اشاره به بحث اتوبان صدر، تصریح کرد: ساخت این اتوبان در دوره سوم شورای شهر تهران مطرح شد و بعد از بررسی های زیاد از سوی کارشناسان فنی و عمران اعضا به این نتیجه رسیدند که به جای ساخت تونل باید در این مسیر اتوبان ساخته شود.

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: کارشناسان زیادی در خصوص پروژه صدر نظر دادند و همین امر باعث شد قالیباف پیشنهادی مبنی بر ساخت پل را در شورای سوم شهر تهران مطرح کند. پیشنهاد آورده شده به شورای سوم و با نظر اعضا به تصویب رسید.

    قناعتی با تاکید بر اینکه پل صدر یکی از افتخارات کشور است، گفت: باید به قالیباف برای ساخت پل صدر مدال انقلابی و جهادی بدهیم، چراکه برای اجرای پروژه صدر 7 سال زمان نیاز بود اما قالیباف آن را در 2 سال به بهره برداری رساند.

    وی اضافه کرد: قالیباف با روحیه جهادی و انقلابی بدون خستگی شبانه روز فعالیت کرده تا بتواند با احداث پل صدر مشکلات ترافیک شهر تهران و همچنین مشکلات مردم را حل کند.

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در انتقاد به سخنان معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: جالب است افرادی که در دوره سوم در شورا حضور داشتند امروز از قالیباف انتقاد می کنند.

    قناعتی افزود: این افراد علاوه بر قالیباف، مهندسان، شخصیت های علمی و فنی و کارشناسان عمرانی که آن زمان برای ساخت این اتوبان بسیار زحمت کشیده اند را زیر سوال می برند و آن‌ها را تخریب می کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار