مدیران خودروعصر اعتبار

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

یک میلیون و ۵۷۵ هزار واحد مسکونی روستایی مقاوم‌سازی شد

عصر ساختمان- مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بر اساس طرح مقاوم سازی مسکن روستایی، تاکنون یک میلیون و ۵۷۵ هزار واحد مسکونی در روستاها مقاوم سازی شده است.

یک میلیون و ۵۷۵ هزار واحد مسکونی روستایی مقاوم‌سازی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از شبکه خبر، حمید رضا سهرابی بعدازظهر پنجشنبه در بررسی طرح‌های بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به اینکه این نهاد در همه عرصه‌های محرومیت‌زدایی تلاش می‌کند، از اجرای طرح مسکن ویژه خانواده‌های دو معلولی به بالا خبرداد و اظهار داشت: ساخت واحدهای مسکونی برای خانواده‌های دارای دو معلول به بالا براساس انعقاد تفاهم‌نامه میان سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن اجرایی شد.
    وی با بیان اینکه تاکنون سه هزار و 600 خانواده روستایی دارای دو معلول در کشور شناسایی شده است افزود: از دو هزار واحد مسکونی در دست ساخت در کشور تاکنون یک‌هزار و 60 واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول واگذار شده است.
    مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه تا سال آینده طرح مسکن ویژه دومعلولیتی به بالا تکمیل می‌شود تصریح کرد:  براساس برنامه ریزی انجام شده تلاش می‌شود تا سال آینده هیچ خانواده دارای دو معلول روستایی در کشور بدون مسکن و یا مسکن نامطلوب نباشد.
    سهرابی با اشاره به اجرای این طرح در استان بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر 92 خانواده دارای دو معلول شناسایی شده که عملیات ساخت خانه‌ برای آنها انجام شده است.
    وی تاکید کرد: علاوه بر این افراد 258 خانوار از دیگر متقاضیان نیز از تسهیلات وام مسکن روستایی استفاده می‌کنند.
    مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای طرح مقاوم سازی خانه‌های روستایی خبرداد و افزود با اجرای طرح مقاوم سازی مسکن روستایی از سال 84 تاکنون شمار واحدهای مسکونی روستایی مقاوم از 7 به 40 درصد افزایش یافته است.
    سهرابی با بیان اینکه سالانه 200 هزار واحد مسکونی روستایی در کشور مقاوم سازی می‌شود گفت: برای مقاوم سازی یک میلیون و750 هزار واحد مسکونی روستایی تاکنون انعقاد قرارداد و یک میلیون و 575 هزار واحد مقاوم سازی شده است.
    وی با بیان اینکه در استان بوشهرحدود 75  هزار واحد مسکن روستایی نیاز به مقاوم سازی دارد افزود: از این تعداد 29  هزار واحد در قالب طرح ویژه بهسازی و چهار هزار واحد در جریان بازسازی واحدهای آسیب دیده در سوانح بازسازی شده‌اند که در مجموع 34 هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار