مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل:

طرح هادی ۲۰۰ روستای اردبیل نیازمند بازنگری است

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: در حال حاضر طرح هادی ۲۰۰ روستای استان اردبیل نیازمند بازنگری است.

طرح هادی ۲۰۰ روستای اردبیل نیازمند بازنگری است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از تسنیم، فرهاد سبحانی پیش از ظهر امروز در نشست با فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات استان اردبیل اظهار داشت: پایه‌های اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حساب 100 حضرت امام (ره) است و تلاش می‌کنیم برای تامین مسکن نیازمندان با مشارکت پایگاه‌های مقاومت بسیج بنیاد مسکن و روستاها و بسیج ادارات اقدامات موثری انجام شود.

    وی افزود: نتایج اقداماتی که برای تامین مسکن، ارائه تسهیلات و یا اجرای طرح‌های ویژه مقاوم‌سازی و دیگر برنامه‌های این بنیاد انجام می‌شود با همت بسیجیان و در سطح افرادی که با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری می‌کنند، خیلی بیشتر و سریع‌تر از سایر عملیات و فعالیت‌هاست.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل بیان کرد: هر چند قبول مسئولیت پایگاه مقاومت، سخت‌تر و بالاتر از مدیریت است اما با پشتکاری که در همکاران تلاشگر و بسیجیان ارزشمند در سطح حوزه بسیج مقاومت و همکاری پایگاه مقاومت شهید بنیاد مسکن، سراغ داریم علاوه بر انجام فعالیتهای همیشگی، در مباحث تولید و اشتغال و تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و اهداف عالیه نظام نیز گام‌های موثر و در حد خشنودی الهی برداریم.

    سبحانی با اشاره به نقش اجرای طرح هادی در عمران و آبادانی مناطق روستایی و محرومیت‌زدایی از این مناطق تصریح کرد: طرح هادی برای تمامی روستاهای استان تهیه شده و در حال حاضر بازنگری طرح‌های اجرا شده در اولویت است به طوری که هم‌اکنون طرح هادی 200 روستای اردبیل نیازمند بازنگری است.

    فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات استان اردبیل نیز با قدردانی از تلاش‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جذب و ترغیب نیروهای فعال بسیجی گفت: اجرای برنامه‌های مختلف، حضور مستمر در مراسمات و مناسبتها، تقویت هر چه بیشتر روحیه بسیجی در اقشار مختلف از وظایف مهم افراد است.

    سرهنگ محمدعلی نجف‌پور اظهار کرد: انتظاراتی که از یک بسیجی در جامعه کنونی می‌رود، الگو بودن برای سایرین و همت و اهمیت دادن به آموزش، جذب، هدایت و ساماندهی و سازماندهی، برنامه‌ریزی برای اعزام به مناطق جنگی در مناسبت‌های گوناگون مثل کاروان نور، شرکت در سازندگی عوامل ماندگاری و توسعه فرهنگ بسیجی خواهد بود.

    وی با تاکید بر فرامین بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تدابیر مقام معظم رهبری، رعایت تقوی را عامل اصلی عمل کردن به این توصیه‌ها دانست و افزود: توانایی‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای تحقق این توصیه‌ها و اجرای دستورالعمل‌ها مورد وثوق است و امیدواریم با فرماندهی و مدیریت خوب، این وظایف به نحو احسن انجام گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار