مدیران خودروعصر اعتبار

ربیعی در بازدید از عمق ۱۵۰۰ متری تونل معدن آزادشهر اعلام کرد;

عملیات آواربرداری حداقل ۵ تا ۶ روز دیگر ادامه دارد

عصر ساختمان- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ورود به عمق ۱۵۰۰ متری تونل معدن زمستان یورت آزادشهر از نزدیک عملیات امدادرسانی به معدنچیان محبوس شده را بازدید و اعلام کرد که عملیات آواربرداری حداقل ۵ تا ۶ روز دیگر ادامه یابد.

عملیات آواربرداری حداقل ۵ تا ۶ روز دیگر ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، علی ربیعی به اتفاق هیات همراه در محل حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر حضور یافت و با ورود به عمق 1500 متری تونل این معدن از نزدیک عملیات امدادرسانی به معدنچیان محبوس شده را پیگیری کرد. دکتر سرقینی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، دکتر ربیعی را در این بازدید همراهی کرد.

    وی با اشاره به اینکه با توجه به حجم ریزش تونل عملیات آواربرداری حداقل 5 تا 6 روز دیگر ادامه یابد، گفت: امیدواریم افرادی که در معدن در معرض استنشاق گاز قرار نگرفته اند، زنده مانده باشند.

    ربیعی در حاشیه بازدید از محل حادثه معدن آزادشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل کمبود برخی از تجهیزات دستور دادیم که این تجهیزات را از نقاط دیگر کشور به این منطقه آورده شود.

    وی با اشاره به اینکه اندازه یک ساختمان چهار طبقه در تونل معدن آوار ریخته است، افزود: برای برش آهن های داخل تونل معدن نیازمند استفاده از دستگاه های برش هیدرولیک هستیم که با توجه به شرایط معدن تنها از لودرهای خاص استفاده  می‌شود.

    ربیعی تصریح کرد: از یک جبهه دیگر نیز در حال حفاری هستیم که اگر به ریزش برخورد نکنیم، امیدواریم به نتیجه برسیم. امید داریم افرادی در انتهای معدن تحت استنشاق گاز قرار نگرفته و زنده باشند.

    وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این معدن از لحاظ ایمنی نیاز به تجهیزات دارد، گفت: حتی با وجود ایمنی در معدن، امکان خطا وجود دارد و علاوه بر ایمنی نوع مدیریت  اهمیت دارد.

    با گذشت بیش از چهار روز از حادثه انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت آزاد شهر، تاکنون جسد 22 معدنچی جانباخته از تونل معدن خارج شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار