مدیران خودروعصر اعتبار

اولویت های شهرداری شادگان در سال جاری

عصر ساختمان- شهردار شادگان گفت: بهبود و افزایش سطح آسفالت این شهر و ارتقا فضای سبز آن از اولویت های جدی این شهرداری در سال جاری است.

اولویت های شهرداری شادگان در سال جاری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان , حسن مزبانی پور، شهردار شادگان اظهار کرد: فعالیت های عمران شهری امسال در شادگان  با تمام توان دنبال شده و پروژه های نیمه تمام هم تکمیل می شوند.

    وی بیان داشت: رسیدگی به آسفالت به عنوان یکی از اساسی ترین مشکلات شهروندان از سه سال گذشته به طور ویژه پیگیری و اجرایی شده و آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به عنوان یک اولویت کاری ما در سطح شهر اجرا شده است.

    شهردار شادگان با اشاره به اینکه برخی کوچه ها و معابر شهر، آسفالت بسیار نامناسبی داشتند و تاکنون اقدام مناسبی در این زمینه برای آنها صورت نگرفته بود، افزود: بهسازی این کوچه ها و خیابان ها از سه سال گذشته تا کنون در حال انجام است و امیدواریم مشکلات شهروندان در این زمینه تا حد زیادی مرتفع شده باشد.

    وی ادامه داد: وضعیت نامطلوب برخی معابر و محلات شهر مشکلاتی برای ساکنین و رهگذران ایجاد کرده بود و تاثیرات منفی فراوان در سیمای شهر و تردد وسایل نقلیه داشت که از موارد اهتمام ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر شادگان قرار گرفته است.

    مزبانی پور با بیان اینکه به طور مرتب از پروژه های در حال اجرا که برای مردم نیز اهمیت دارند بازدید کرده و در جریان آخرین روند اجرایی آن ها قرار گرفته است، افزود: پروژه های خوبی هم اکنون در شادگان در حال اجرا است که به طور قطع در زمان بهره برداری از این پروژه ها شاهد عمران و آبادانی هر چه بیشتر در ساختار شهر خواهیم بود.

    وی بیان کرد: این شهرداری با بهره گیری از برنامه های مناسب و استفاده بهینه از امکانات موجود و اجرای پروژه های متعدد عمرانی، فرهنگی و ورزشی در آبادانی و عمران شادگان و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان تلاش خواهد کرد.

    مزبانی پور اظهار داشت: هر چند در زمان حاضر با کمبود درآمد و اعتبارات مواجه هستیم اما امیدواریم با همکاری شورای اسلامی شهر و مسئولان محلی و استانی، شاهد پیشرفت روزافزون این شهر باشیم.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار