مدیران خودروعصر اعتبار

راه و شهرسازی گچساران ۲۰ طرح عمرانی در دست اجرا دارد

عصر ساختمان- رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: ۲۰ طرح عمرانی بخش راه و شهرسازی در مناطق مختلف این شهرستان با اعتباری افزون بر ۱۵۸میلیارد و ۶۵۷ میلیون ریال در دست اجراست.

راه و شهرسازی گچساران ۲۰ طرح عمرانی در دست اجرا دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان,اسماعیل احمدی گفت: این تعداد طرح از محل اعتبارات 2درصد نفت، استانی و ماده 180 در دست اجراست.

    وی بیان کرد: این طرح ها در زمینه نگهداری راه های روستایی، بهسازی و آسفالت راه های روستایی خنک بنار، نیمدور، اسپر و موگ، تعمیر پل چهار بیشه، ساخت جاده رودبال، آبچیرک، آب توت، انجیر سیاه، مظفر آباد لیشتر، آسفالت راه های روستایی فاقد آسفالت، تکمیل جاده جهان آباد، بهسازی و آسفالت جاده قبرستان دو گنبدان است.

    احمدی ابراز کرد: برای ساخت راه روستایی رودبال 10میلیارد ریال اعتبار، بهسازی جاده نیمدور هفت میلیارد ریال اعتبار و بهسازی و آسفالت راه روستایی خنک بنار 800 میلیون ریال اعتبار در سال مالی 96-95 در نظر گرفته شد.

    وی طول راههای روستایی گچساران را 405 کیلومتر ذکر کرد و گفت: بیش از یک میلیارد و 446 میلیون ریال برای نگهداری راههای روستایی این شهرستان در سال گذشته اختصاص یافت.

    وی تصریح کرد: هفت طرح ساختمانی اداری در زمینه های مختلف با اعتباری افزون بر 115میلیارد ریال در سطح شهر دوگنبدان مرکز این شهرستان از سوی این اداره در دست اجراست.

    احمدی افزود: این طرح ها شامل مجتمع فرهنگی و هنری، سالن جلسات فرمانداری، مصلی گچساران، دیوار کشی و محوطه سازی مرکز آموزشی فنی و حرفه ای، تکمیل کتابخانه مصلی دوگنبدان، مجتمع هنری پردیس و ساختمان اداره کار و رفاه اجتماعی است.

    رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: پیشرفت فیزیکی این طرح ها 35 تا 90 درصد است.

    احمدی گفت: این طرح ها درصورت تخصیص اعتبارات تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

    احمدی ابراز کرد: هم اینک سه طرح بزرگ راه سازی در گچساران شامل جاده اصلی دوگنبدان - بی بی حکیمه (س) به رگ سفید با 12درصد پیشرفت کاری و 600 میلیارد ریال اعتبار به طول 27 کیلومتر ، ساخت جاده باباکلان به دوگنبدان به طول 20 کیلومتر با 12 درصد پیشرفت کاری و 600 میلیارد ریال، جاده گچساران به آبریگون با 180 میلیارد ریال اعتبار با 35 درصد پیشرفت و چهار و نیم کیلومتر طول در این شهرستان در دست اجراست.

    وی ارتقای شاخص برخورداری از راه مناسب در حوزه شهری و روستایی را دارای اهمیت ویژه دانست و بیان کرد: برنامه ریزی های لازم برای بهبود وضعیت راه های روستایی گچساران انجام شده است.

    405 کیلومتر راه روستایی، 27 کیلومتر چهارخطه، 90کیلومتر راه اصلی و 176 کیلومتر راه فرعی در شهرستان گچساران وجود دارد.

    شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار