مدیران خودروعصر اعتبار

پیر هادی:

احداث مجموعه ورزشی چند منظوره در محله صبا و بهداشت

عصر ساختمان- رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران از احداث مجموعه ورزشی چند منظوره در دو محله صبا در منطقه ۱۷ و بهداشت در منطقه ۱۸ خبر داد.

احداث مجموعه ورزشی چند منظوره در محله صبا و بهداشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محسن پیرهادی در خصوص شرایط محله صبا واقع در منطقه 17 با اشاره به مشکلات محله اظهار کرد: ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم و آلاینده محیط زیست  در ارتباط با کارخانه پلاستیک سازی شاهین در سطح محله،  تجهیز و مناسب سازی فضاهای سبز محله به مبلمان و وسایل تفریحی، ورزشی و وسایل بازی کودکان، توسعه پارک گل محمدی با تملک املاک همجوار پارک مذکور واقع در خیابان پیغمبری و  احداث میدان میوه و تره بار در سطح محله از مواردی است که در ست پیگیری است.

    *بازگشایی و تعریض معابر و خیابان های موجود در سطح محله

    پیرهادی تصریح کرد: در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک نیز مواردی از جمله  بازگشایی و تعریض معابر و خیابان های موجود در سطح محله، مکانیزه کردن پل های عابر پیاده آیت ا... سعیدی حد فاصل چهارراه یافت آباد و نعمت آباد، احداث خط و ایستگاه مترو در سطح محله، سنگفرش  و پیاده رو سازی در سطح محله به ویژه خیابان شهید ولی عابدی و سجاد شمالی، ترمیم  و لکه گیری روکش آسفالت معابر محله، نصب تابلوی یکطرفه و ورود ممنوع در کوچه مصلح، نصب سرعت کاه در محدوده خیابان های خدایار حسنی، مصلح و سجاد شمالی در دست بررسی است.

    وی با اشاره به افزایش سرانه های ورزشی در یک دهه گذشته اظهار کرد: احداث مجموعه های ورزشی چند منظوره(زمین پینت بال، اسکواش، اسکیت و ...) ، احداث مجموعه های فرهنگی، آموزشی و تفریحی و احداث کتابخانه در سطح محله در دستور کار قرار دارد.
    رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: در حوزه معماری و شهرسازی نیز مواردی در دست بررسی است که از آن جمله می توان به ساماندهی و تعیین تکلیف املاک(گاراژ) تحت تملک شهرداری واقع در حاشیه بزرگراه آیت اله سعیدی اشاره کرد.

    *محله بهداشت- منطقه 18

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه در خصوص محله بهداشت واقع در منطقه 18 گفت: در حوزه سلامت مواردی از جمله شستشو و لایروبی انهار محله به ویژه انهار سرپوشیده خیابان شهید رجایی و خیابان شهید سلیمانی، اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ با همکاری اداره سلامت منطقه، امحاء حیوانات موذی اعم از موش،  ساماندهی زمین خاکی واقع در خیابان بنایی روبروی هنرستان شهید باهنر به علت ایجاد آلودگی محیطی برای همسایگان در دستور کار قرار دارد.

    وی افزود:  ساماندهی و بهسازی جدول بندی حریم درختان واقع در مسیر پیاده رو ها، سنگ فرش کردن معابر بوستان های بهاران و صنوبر، تأمین روشنایی بوستان های محله، هرس کردن و قطع درختان خشک شده، ساماندهی مشاغل مزاحم و عاملین سد معبر به ویژه معبر پیاده رو خیابان شهید رجایی و نمایشگاه های اتومبیل به جهت پارک طولی و نامناسب خودروها در معابر سواره رو ، باربری های مبلمان به منظور ایجاد مزاحمت برای خودروهای سواری،  وانت بارهای میوه فروش در دست پیگیری است.

    *تجهیز بوستان بهاران به وسایل بازی کودکان

    پیرهادی گفت: تجهیز بوستان بهاران به وسایل بازی کودکان، میز تنیس، میز شطرنج، تجهیز و نوسازی ساختمان کنونی سرای محله و توسعه فضا جهت انجام فعالیتهای علمی، فرهنگی، نظارت مستمر به منظور پاکسازی سطوح معابر محله از پسماندهای مصالح ساختمان های بناهای در حال احداث و انتقال سه تیر برق مزاحم و خطر آفرین واقع در معبر سواره رو خیابان شهید بنایی مقابل مجتمع مسکونی نگین ولیعصر(عج) و بوستان نیلوفر سایر مواردی است که در حوزه خدمات شهری قابل بررسی است.

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به موارد در دست بررسی در حوزه عمران محله بهداشت اشاره کرد و گفت: نصب سرعت کاه در تقاطع خیابان سپیده شمالی و خیابان بنایی و نیز بلوار معلم مسیر شرق به غرب قبل از خیابان کرمانی ،ساماندهی و تعیین تکلیف وضعیت احداث پارکینگ طبقاتی انتهای خیابان حیدری شمالی و بهسازی و نوسازی ایستگاه های اتوبوس موجود در سطح محله  از جمله موارد محسوب می شوند.

    رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران افزود: همچنین در حوزه فرهنگی و اجتماعی مواردی از سوی اهالی پیشنهاد  شده که عبارتند احداث مجموعه ورزشی چند منظوره و  بهره مندی از امکانات استخر ساختمان آتش نشانی شماره 38  و برگزاری دوره های ویژه ترک اعتیاد و بازتوانی مصرف کنندگان و خانواده های آنان در خانه های بهداشت محله.
    وی اضافه کرد: اتمام عملیات تکمیل نمای خارجی مسجد آل محمد (ص)، اتخاذ تدابیر لازم جهت رعایت اصول معماری ایرانی – اسلامی در نمای ساختمان های در حال احداث نیز در حوزه معماری در دست پیگیری است.

    پیرهادی در پایان گفت: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در راستای بررسی و رسیدگی به مشکلات محلات شهر تهران از ابتدای دوره چهارم شورای شهر تهران و در طی سه سال و نیم مسئولیت خود، به مشکلات و مطالبات 227 محله شهر تهران رسیدگی کرده و علاوه بر دیدار با شهروندان محلات و یا دریافت مشکلات و خواسته ها از طریق شورایاران و فعالان مناطق، کمبودها را به دستگاه و سازمان های ذیربط در شهرداری تهران ارجاع داده و پیگیر حل مشکلات شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار