مدیران خودروعصر اعتبار

بهره برداری و کلنگ زنی چند طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان ملکشاهی

عصر ساختمان- بهره برداری از چند طرح عمرانی و خدمات همچنین کلنگ زنی چند طرح خدماتی و بهداشتی روز سه شنبه با حضور محمدرضا مروارید استاندار ایلام و مسئولان محلی در شهرستان ملکشاهی آغاز شد.

بهره برداری و کلنگ زنی چند طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان ملکشاهی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، برای اجرا و یا احداث این طرح ها در مجموع 250 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده و یا در آینده برای احداث طرح ها هزینه خواهد شد.
    مراسم افتتاح و بهره برداری از کارخانه تولید شن و ماسه شهرداری ارکواز با 15 میلیارد ریال و افتتاح ساختمان آتش نشانی شهرداری این شهر با چهار میلیارد و و 500 میلیون ریال با حضور استاندار ایلام انجام شد.
    همچنین سه پروژه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان ملکشاهی با اعتبار 20 میلیارد ریال کلنگ زنی شد که شامل مرکز بهداشتی درمانی شهر ارکواز، مرکز بهداشت و درمان شهر مهر و خانه بهداشت روستای پاریاب است.
    عملیات اجرایی ساخت پارک عمومی شهر دلگشا نیز امروز آغاز شد، برای اجرای این طرح خدماتی و رفاهی بیش از چهار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده تا در زمینی به 6 هزار مترمربع احداث شود.
    آغاز عملیات گاز رسانی به روستای گنبد پیر محمد با 15 میلیارد ریال اعتبار و روستاهای اما و کلک نقی با 10 میلیارد ریال از دیگر برنامه های سفر استاندار ایلام به شهرستان ملکشاهی بود با بهره برداری از این طرح بیش از 760 خانوار روستایی این روستاها از نعمت گاز بهره مند می شوند.
    فرماندار ملکشاهی در حاشیه کلنگ زنی این طرح ها گفت: سه شهر ارکواز، دلگشا و مهر و سه روستای تابعه این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند و برای گازرسانی به سایر مناطق روستایی بیش از 170 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
    اسد قاسمی اظهار کرد: امروز در مجموع هفت طرح در بخش های عمرانی و خدماتی با 250 میلیارد ریال افتتاح شده و یا عملیات اجرایی آنها آغاز گردید که نوید بخش توسعه بیش از پیش شهرستان ملکشاهی است.
    شهرستان 22 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار