مدیران خودروعصر اعتبار

خانه‌دار شدن ۴۰۰ مددجوی استان سمنان در ۲ سال اخیر

عصر ساختمان- مدیر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد امام (ره) استان سمنان گفت: طی سال گذشته، برای خرید، احداث و واگذاری ۲۰۰ واحد مسکونی برای خانوارهای نیازمند استان سمنان، ۳۰ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال هزینه شده است.

خانه‌دار شدن ۴۰۰ مددجوی استان سمنان در ۲ سال اخیر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، «مصطفی اکبری»، با بیان این‌که تأمین سرپناه برای مددجویان یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد است از خانه‌دار شدن بیش از 400 مددجوی استان سمنان در دوسال اخیر خبر داد و اظهار کرد: این دستگاه حمایتی با هدف کمک به تأمین مسکن نیازمندان، طرح رضوان را در استان اجرایی کرده است.

    وی با اشاره به این‌که کمیته امداد به نو به خود برای کمک به محرومان، به وضعیت مسکن این گروه رسیدگی بیشتری می‌کند، گفت: طی سال گذشته، برای خرید، احداث و واگذاری 200 واحد مسکونی به خانوارهای نیازمند استان سمنان، 30 میلیارد و 735 میلیون ریال هزینه شده است.

    مدیر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد امام(ره) استان سمنان با بیان این‌که در یک‌سال اخیر، 163 واحد مسکونی شهری و 37 واحد مسکونی روستایی برای خانواده‌های نیازمند استان خریداری و احداث شده است، افزود: در مدت مشابه سال پیش از آن نیز، 218 واحد مسکونی شامل 122 واحد شهری و 96 واحد روستایی با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد و 532 میلیون ریال برای خانواده‌های تحت پوشش و افراد نیازمند فاقد مسکن، خریداری و احداث شده بود.

    اکبری با بیان این‌که تعمیر، مقاوم‌سازی و احداث حمام و سرویس بهداشتی از دیگر خدمات این نهاد به خانواده‌های تحت پوشش است، گفت: طی سال گذشته، 635 واحد مسکونی مددجویی با اعتبار 3 میلیارد و 917 میلیون ریال، تعمیر، تکمیل و بازسازی شده است.

    وی با بیان این‌که طی سال 94، 614 واحد مسکونی مددجویی و فضاهای جانبی آن‌ها تعمیر و بازسازی شده است، افزود: برای این امر که از اهمیت بسیاری برخوردار است، بیش از چهار میلیارد و 219 میلیون ریال هزینه شده است.

    مدیر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر این‌که ارتقاء سطح کیفی ساختمان‌ها، رعایت اصول فنی، تهیه نقشه مناسب و نظارت دقیق بر مراحل ساخت منازل مددجویی از جمله مواردی است که با دقت اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این نهاد است تا یکایک خانواده‌های فاقد مسکن مناسب از سرپناهی مستحکم و مقاوم بهره‌مند شوند.

    وی یادآور شد: نیازسنجی، اولویت‌بندی و تعیین استحقاق برای ارائه همه خدمات به خانواده‌های تحت حمایت و افراد نیازمند فاقد مسکن به عهده حوزه حمایت و سلامت این نهاد انجام می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار