مدیران خودروعصر اعتبار

برنامه ایجاد ۵۰ مجتمع خدمات رفاهی در گلستان تا ۱۴۰۴

عصر ساختمان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت که ایجاد ۵۰ مجتمع خدمات رفاهی در تمام شبکه های حمل و نقل استان از جمله زمینی و ریلی تا ۱۴۰۴ پیش بینی شده است.

برنامه ایجاد ۵۰ مجتمع خدمات رفاهی در گلستان تا ۱۴۰۴
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصر» به نقل از ایرنا, مهدی میقانی  اظهار داشت: علاوه بر این اکنون 15 مجتمع خدمات رفاهی قابل بهره برداری، 9 مجتمع خدمات رفاهی در دست ساخت با پیشرفت 40 درصد به بالا و 11 مجتمع خدمات رفاهی در مرحله صدور استعلام برای پیگیری در استان اجرایی شده است.
    وی به بهره برداری از مجتمع بین راهی در کیلومتر 18 سه راهی کلاله – تنگراه در حوزه شهرستان گالیکش در شرق استان در روز پنجشنبه اشاره کرد و گفت: ساخت این مجتمع طی دو مرحله و با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام شد.
    به گفته وی؛ مرحله نخست ساخت این مجتمع شامل جایگاه سوخت، نمازخانه، سرویس بهداشتی، خدمات خودرویی، فروشگاه و توقفگاه خودرو است که با هزینه افزون بر 50 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
    وی مساحت عرصه این مجتمع را حدود دو هکتار و تعداد اشتغالزایی آن را در دو مرحله ، 55 نفر اعلام کرد و گفت: فاز دوم ساخت مجتمع شامل رستوران و مرکز اقامتی بوده که طبق برنامه ریزی تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.
    به گفته میقانی، این اداره کل علاوه بر صدور موافقت اصولی مجتمع، رمپ ورود و خروج، خط کشی و نصب تابلوهای راهنمای مجتمع را در مسیر اصلی با هزینه کرد دو میلیارد و 700 میلیون ریال انجام داده است.
    در استان مرزی و یک میلیون و 869 هزار نفری گلستان واقع در شمال کشور علاوه بر قرارگرفتن در مسیر 20 میلیون زائر مشهد و گردشگران استان های شمالی و عبور جاده آسیایی، وجود دو فرودگاه در گرگان و کلاله و برخورداری از خط ریلی به ویژه ارتباط با کشورهای آسیای میانه از طریق ترکمنستان، ایجاد مجتمع های خدمات رفاهی را دوچندان می کند.
    این استان با مساحت افزون 20 هزار کیلومتر مربع از شمال باکشور جمهوری ترکمنستان، از غرب با مازندران، ازشرق با خراسان شمالی و از جنوب با سمنان همسایه بوده و در بین دو قطب زیارتی مشهد و گردشگری شمال کشور واقع است..

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار