مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان اعلام کرد؛

۱۴۹ میلیارد تومان تقاضای بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری سمنان

عصر ساختمان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: ۱۴۹ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان تقاضای بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان سمنان است که با تحقق آن تحول عظیمی را در حوزه گردشگری ایجاد می‌کند.

۱۴۹ میلیارد تومان تقاضای بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری سمنان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم, حسین خواجه بیدختی ظهر امروز در شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در سه سال گذشته 12 میلیارد و 400 میلیون تومان حجم پروژه‌های حوزه گردشگری با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد است که در این حوزه اقدامات مطلوبی از سوی دولت انجام‌شده است.

    وی با بیان اینکه اغلب این پروژه‌ها یا به بهره‌برداری رسیده است و یا آماده افتتاح هستند اذعان کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری می‌تواند به‌عنوان یک اشتغال مکمل در تعامل با حوزه صنعت به اقتصاد و افزایش اشتغال‌زایی در کشور کمک کند.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان با اشاره به صنعتی بودن شهرستان گرمسار خاطرنشان کرد: این شهرستان ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه گردشگری دارد که باید نسبت به رونق و توسعه آن اقدام کنیم.

    وی رونق مناطق حفاظت‌شده را یکی از اولویت‌های سازمان میراث فرهنگی در این شهرستان دانست و گفت: جذب گردشگر، توسعه معادن نمکی و نمک درمانی و حفاظت از مناطق تاریخی در دستور کار سازمان میراث فرهنگی استان سمنان قرار دارد.

    خواجه بیدختی بیان کرد: رونق تولید صنایع‌دستی و تأسیس بازارچه‌های فروش صنایع‌دستی در استان سمنان یکی از مهم‌ترین اقدامات این سازمان در حوزه حمایت از تولید است.

    وی با تأکید بر لزوم جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌های حوزه گردشگری یادآور شد: بارونق و توسعه مناطق گردشگری و بوم گردی در استان سمنان می‌توان گردشگران داخلی و خارجی را در استان سمنان که در مسیر حرم مطهر رضوی است جذب کرد.

    مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان تأکید کرد: حوزه گردشگری در ارتقای سطح اقتصاد کشور مؤثر است و لازمه آن جذب و ترغیب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نسبت به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های گردشگری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار