مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار گرمسار:

برای ‌رونق ‌گردشگری ‌گرمسار به حمایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیاز داریم

عصر ساختمان- فرماندار گرمسار با تأکید بر نقش صنایع‌دستی و گردشگری در رونق اقتصادی گفت: برای توسعه و رونق مناطق گردشگری شهرستان گرمسار به حمایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیاز داریم.

برای ‌رونق ‌گردشگری ‌گرمسار به حمایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیاز داریم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم,  داریوش طاهری ظهر امروز در جلسه شورای اداری که با حضور معاون سازمان میراث فرهنگی کشور و مدیرکل این سازمان در استان سمنان برگزار شد با اشاره به برخی اقدامات دولت در حوزه گردشگری در این شهرستان اظهار داشت: توسعه بوم گردی و رونق بخشی به مناطق گردشگری شهرستان گرمسار یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت در این شهرستان است.

    وی با اشاره به برخی مناطق گردشگری پربازدید در این شهرستان افزود: جذب گردشگران خارجی و داخلی می‌تواند در رونق اقتصادی این شهرستان کمک شایانی کند و باید به این ظرفیت مهم توجه ویژه داشت.

    فرماندار گرمسار قصر بهرام، کاروانسرای شاه‌عباسی و غار ده نمک را از زیباترین جاذبه‌های گردشگری در این شهرستان دانست و گفت: برای توسعه و رونق مناطق گردشگری شهرستان گرمسار به حمایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیاز داریم و باید برای تشویق و ترغیب آنان برای سرمایه‌گذاری در این حوزه اقدام اساسی کنیم.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای برخی پروژه‌های اقتصادی در این شهرستان اضافه کرد: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار یک ظرفیت مطلوب برای سرمایه‌گذاری و زمینه‌ساز توسعه و آبادی این شهرستان است.

    طاهری با اشاره به اینکه افتتاح و بهره‌برداری از قطار حومه‌ای تهران ـ گرمسار یادآور شد: این پروژه در جذب جمعیت زیادی از حاشیه‌نشینان کلان‌شهر تهران و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی نقش به سزایی را ایفا می‌کند.

    وی با بیان اینکه انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری برای ملت ایران سرنوشت‌ساز است خاطرنشان کرد: حفظ امنیت مردم و برگزاری انتخاباتی سالم با حضور پرشور ملت ایران در اولویت اهداف و عملکرد ستاد اجرایی انتخابات قرار دارد.

    فرماندار گرمسار با تأکید بر لزوم همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای برگزاری انتخابات تصریح کرد: کاندیداهای انتخاباتی از توهین و تحقیر و ارائه وعده‌هایی که در توان این نظام نیست بپرهیزند و در مدت تبلیغات نسبت به رعایت اخلاق و قوانین انتخاباتی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار