مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب :

قطعه هفتم بزرگراه کربلا در سرپل‌ذهاب هفته آینده افتتاح می‌شود

عصر ساختمان- فرماندار شهرستان سرپلذهاب گفت: قطعه هفتم بزرگراه کربلا در شهرستان سرپل‌ذهاب هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

قطعه هفتم بزرگراه کربلا در سرپل‌ذهاب هفته آینده افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، اکبر سنجابی اظهار داشت: در هفته آینده زیرگذر و روگذر با اعتبار هزینه شده 8 میلیارد تومان ورودی شهر سرپل‌ذهاب  به بهره‌برداری می‌رسد.

    فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب از افتتاح قطعه هفتم بزرگراه کربلا با اعتبار هزینه شده  4 میلیارد و طول مسیر سه و نیم کیلومتر خبر داد و افزود: توسعه این شهرستان در سه حوزه کشاورزی، تجاری و گردشگری در دستور کار قرار دارد.

    سنجابی در خصوص بیمارستان شهدای سرپل‌ذهاب گفت: این بیمارستان به مراجعین ثلاث باباجانی، قصرشیرین و گیلانغرب و دالاهو نیز ارائه خدمت می‌دهد و فاز نخست آن با 56 تخت فعال پاسخگوی نیازهای مراجعین نیست.

    وی با ادامه توضیحات بیان کرد: برای اجرای فاز دوم بیمارستان شهدای سرپل‌ذهاب 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و از این میزان برای امسال قول 7 میلیارد تومان را دادیم و این فاز دوم نیز در حال اجرا است و انتظار داریم طی سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

    سنجابی حوزه صنعتی شهرستان سرپل‌ذهاب را ضعیف اریابی کرد و گفت: با وجود قابلیت‌های فراوان در این بخش اما بهره کافی نبردیم و به عنوان نمونه در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی ضعف داریم.

    وی از اجرای عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی سرل ذهاب طی روزهای آینده خبر داد و افزود: وضعیت آسفالت سرپل ذهاب خوب نیست و قرار است 3000 تن آسفالت برای معابر اصلی و فرعی سرپل ذهاب بکارگیری شود.

    بیکاری جوانان مهمترین مشکل شهرستان سرپل ذهاب / صنایع تبدیلی حلقه مفقوده کشاورزی سرپل ذهاب است

    سنجابی با اشاره به اینکه روزهای دوشنبه از ساعت 8 صبح تا 13 امکان ملاقات عمومی فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با مردم فراهم است، گفت: شهروندان می‌توانند مشکلات خود را در روز ملاقات عمومی به اطلاع فرمانداری برسانند.

    وی با بیان اینکه دو و نیم درصد اراضی کشاورزی استان کرمانشاه متعلق به شهرستان سرپل ذهاب است، افزود: سرپل ذهاب 11 درصد از تولیدات کشاورزی استان را دارد و با  بهره‌برداری از سامانه گرمسیری این عدد چند برابر خواهد شد.

    سنجابی بیکاری جوانان را مهمترین مشکل شهرستان سرپل ذهاب دانست و اظهار کرد: در سرپل ذهاب سردخانه نداریم و حلقه مفقوده کشاورزی ما صنایع تبدیلی است و در این حوزه از مشارکت سرمایه گذاران استقبال می‌کنیم.

    فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به آبرسانی سیار به 11 روستای این شهرستان گفت: به دلیل صعب العبور بودن این روستا امکان انتقال آب نبوده و به صورت سیار آبرسانی می‌شود.

    سنجابی همچنین به مشکلات شهرک مشاغل فنی سرپل ذهاب اشاره و تصریح کرد: فاز اول این شهرک به بهره برداری رسیده و فاز دوم آن نیز در دست اجرا است، در فاز اول 2 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه آسفالت این شهرک شد، خط انتقال آب نیز یک میلیارد تومان هزینه در برداشت، خط انتقال شبکه برق با یک میلیارد و دویست میلیون تومان اجرا شد و تنها مشکل گاز دارد، به این علت که شرکت گاز با گازدار شدن این شهرک مخالف است.

    این مسئول بیان کرد: فاز دوم شهرک مشاغل فنی شهرستان سرپل ذهاب مشکل تغییر کاربری دارد و هنوز موفق به تغییر کاربری نشده ایم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار