مدیران خودروعصر اعتبار

بافرانی در مراسم افتتاح و بهره برداری از ۲۰ پروژه شهری در منطقه ۲۱ خبر داد;

هزینه ۸۰۰ میلیاردی برای افتتاح ۲۰ پروژه عمرانی منطقه ۲۱

عصر ساختمان- شهردار منطقه ۲۱ گفت: برای افتتاح و بهره‌برداری از ۲۰ پروژه عمرانی، زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی۸۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

هزینه ۸۰۰ میلیاردی برای افتتاح ۲۰ پروژه عمرانی منطقه ۲۱
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، جمال بافرانی شهردار منطقه 21 در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از 20 پروژه منطقه 21 که امروز(یکشنبه) در مجموعه ورزشی شهدای شهرک دانشگاه تهران برگزار شد با بیان اینکه در آبان سال گذشته شاهد افتتاح 70 پروژه عمرانی، فرهنگی، اجتماعی،‌ زیست محیطی و غیره بودیم، اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی به شهروندان این منطقه 20 پروژه عمرانی، زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی را افتتاح و به بهره‌برداری رساندیم.

    وی افزود: در سال گذشته پروژه‌های عظیم بسیاری در منطقه 21 ساخته شد، به همین منظور در راستای فراهم آوردن امکانات بیشتر امسال هم پروژه‌های دیگری را در دستور کار داریم.

    شهردار منطقه 21 با اشاره به اصلاح هندسی در بزرگراه شهید لشکری و شهید فتح گفت: امسال علاوه بر افتتاح این پروژه‌ها، یک بوستان ویژه برای بانوان این منطقه به بهره‌برداری رساندیم.

    بافرانی ادامه داد: در طول 2 سال گذشته 5 تقاطع مهم فرامنطقه‌ای در منطقه 21 اجرایی شد که باعث شد تا 9 استان شمالی کشور بتوانند از بزرگراه فتح‌، شرق آزادگان، شهید فهمیده بدون هیچ مشکلی تردد کنند. بدون شک این تقاطع‌ها و بزرگراه‌ها نقش بی‌نظیری در رفع مشکل ترافیک داشته‌اند.

    وی با بیان اینکه بزرگراه شهید لشکری در چهارراه ایران خودرو در 3 سطح زیرگذر تردد را بسیار برای شهروندان راحت کرده است، تصریح کرد: از سال 69 تا کنون بسیاری از شهروندان از نزدیک شدن و انتخاب مسیرهایی مانند شهید لشکری، فتح و غیره ترس داشتند، چرا که با یک گره کور ترافیکی مواجه می‌شدند اما امروز با برطرف کردن این مشکل این مسیر انتخاب اول برای تردد شهروندان است.

    شهرداری منطقه 21 با بیان اینکه چهارراه ایران خودرو و تقاطع فتح ارتباط بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند، افزود: مهمترین ویژگی‌ این تقاطع‌های اجرا شده این است که کمترین آزار را به شهروندان می‌رساند.

    بافرانی با بیان اینکه تقاطع بزرگراه فتح بلوار گلها که برای نخستین بار در تهران یک جمعیت 130 هزار نفری را از بن بست خارج کرده است، تصریح کرد: این امر در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان انجام شده و مهمترین ویژگی‌ آن فراهم کردن شرایط مناسب برای تردد شهروندان منطقه 21 است.

    بافرانی با تاکید بر اینکه پل کاروانسر سنگی یک و 2 در بزرگراه‌های لشگری، فتح، حکیم،‌ شهید فهمیده، شهید همت و خرازی را به یکدیگر متصل کرده است، گفت: این پروژه‌های بسیار عظیم در تهران کم نظیر است.

    شهرداری منطقه 21 ادامه داد: در خصوص بزرگراه شهید لشگری و ارتباط برقرار کردن شهر اندیشه و شهریار هنوز نتوانستیم با وزارت نیرو به توافق برسیم، به همین دلیل پس از رسیدن به توافق و حل مشکل رودخانه روی چال این پروژه عمرانی عظیم را هم اجرایی خواهیم کرد.

    وی با اشاره به حل مشکل آب گرفتگی و سیلاب منطقه 21 افزود: متاسفانه با بارش باران و طغیان رودخانه کن شاهد آب گرفتگی و ترافیک سنگین در سطح معابر می‌شدیم اما با حذف برخی کانال‌ها و ایجاد کانال‌های استاندارد و اصولی توانستیم بسیاری از مشکلات این منطقه را کاهش دهیم.

    بافرانی تاکید کرد: پیشروی آب از جنوب دریاچه شهدای خلیج فارس و همچنین سیل جاری شده از رودخانه کن به صورت کامل مرتفع شده است.

    شهردار منطقه 21 با بیان اینکه 80 میلیارد تومان هزینه بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی منطقه 21 شده است، گفت: تمام اقدامات انجام شده مانند احداث سرانه‌های فضای سبز، سرانه‌های خدمات زیست محیطی و غیره در راستای فراهم کردن شرایط بهتر برای شهروندان این منطقه بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار