مدیران خودروعصر اعتبار

امانی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

خط ۷ مترو بعد از انتخابات افتتاح می شود

عصر ساختمان- معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران گفت: با توجه به درگیری شهر برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر، خط ۷ مترو تهران بعد از انتخابات افتتاح می‌شود.

خط ۷ مترو بعد از انتخابات افتتاح می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه عمرانی، ترافیکی و فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 21 در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح خط 7 مترو تهران اظهار داشت: هم اکنون شهر درگیر انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر تهران است، به همین دلیل افتتاح خط 7 مترو تهران و ایستگاه‌های این خط و خط 3 را به بعد از انتخابات موکول کردیم.

    وی با اشاره به افتتاح پروژه بزرگ باغ کتاب افزود: بدون شک پس از تمام شدن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر تهران پروژه های باقی مانده افتتاح‌ خواهد شد.

    معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران به اعداد و ارقام اعلام شده در خصوص بدهی شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: به هیچ‌ عنوان اعداد اعلام شده واقعی نیستند، چراکه شهرداری تهران طی ماه های گذشته بارها میزان بدهی خود را اعلام‌ کرده است.

    امانی با بیان اینکه میزان بدهی شهرداری تهران 3 هزار و 500 میلیارد تومان است، ادامه داد: اسناد و مدارک میزان بدهی شهرداری تهران به پیمانکاران، بخش خصوصی و بانک ها در اختیار شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفته است.

    وی با بیان اینکه طی ماه های گذشته حدود 50 درصد بدهی به بخش خصوصی و پیمانکاران پرداخت شده است، گفت: قطعا شهرداری تهران از هر فرصتی برای گرفتن تسهیلات بانکی استفاده می کند، چراکه تنها با این امر می توانیم شاهد توسعه پروژه ها باشیم.

    معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران با تاکید بر اینکه دولت‌ها سهم خود را در خصوص توسعه مترو پرداخت نکرده اند، افزود: از تسهیلات بانکی استفاده خواهیم کرد تا توسعه خطوط مترو با سرعت بیشتری انجام شود.

    امانی با بیان اینکه تا پایان خرداد ماه سال گذشته میزان بدهی شهرداری تهران 20هزار میلیارد تومان بوده است، یادآور شد: شهرداری تهران تنها 7 هزار میلیارد تومان به بانک‌ها بدهی دارد.

    وی با اشاره به انتقال پایانه شرق به مکان دیگری تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان خردادماه پایانه شرق به مکان دیگری منتقل خواهد شد.

    معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران تاکید کرد: بدون شک کسانی که تلاش می‌کنند بدهی شهرداری تهران را نجومی و بزرگ نشان دهند هیچ نتیجه‌ای نخواهند گرفت، چراکه اسناد و مدارک موجود میزان بدهی شهرداری را نشان می دهد.

    امانی با بیان اینکه شهرداری تهران درآمد پایداری ندارد، یادآور شد: در 2 سال گذشته رئیس جمهوری قول دادند که لایحه درآمدهای پایدار شهرداری‌ها و مدیریت یکپارچه شهری را به مجلس تقدیم کنند اما هنوز این امر محقق نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار